Bal och skolavslutning

Dagens skolavslutning på Englas skola.
så mysigt men trångt o varmt inne i kyrkan .
jag och Nova var lite sena så vi fick stå längs bak o kyrkan.Björn åkte direkt från jobb och stod en bit längre in. ingen idé att försöka trängas🤗
Alla tredjeklassare sjöng så fint för oss.
Bet mig i läppen för att inte börja böla😜
 
Alexandra hade sin bal igår och nu fick jag tillstånd av henne att lägga ut bild på henne😀Finns ingen bild där hon står och hänger ensammen direkt så jag bjuder på dessa.
Min vackra svanunge 💕Jag är en stolt mamma.
I morgon går Alexandra ut grundskolan och nu väntas nya spännande mål och framtidsdrömmar.Hon kan ju bli precis vad hon vill bara hon pluggar och kämpar.
Så fina alla tre 💕
Netti Starby

Vad kul att du fick lägga upp bilder på henne och så fin hon var! Kram

Cissi

Åhhh vad härligt!
Bara värmen som saknas innan sommarlovskänslan infinner sig helt ;)
Mina har 3 dagar till nästa vecka sen är det skolavslutning även för dom!

Kram

Cassandra Haraldsson

Så härliga bilder! :D