Birkenstock

 
Igår klickade jag hem ett par birkenstock.
Idag kom det sms att de fanns att hämtas ut på ICA.
Snabb leverans kan jag tillägga.
 
Barnen frågade mig om det var mina skor haha.
Det ser ut som dagisfrökens skor sa den ena och den andre tyckte bara de var allmänt fula medans den tredje  utbrast  skitfula.
Jaja det är mina barn det:)
 
Dessa var ju riktigt heta på 90 talet då hade jag ett par likadana och det var ju supertrendiga då:)Både Emma Sjöberg och Marcus Schenkenberg hade dessa.För dig som är yngre än mig så är var det två svenska supermodeller:)
 
Tyvärr så vet jag inte vad jag gjorde av mina birkenstock
Men sköna som tusan e dem.
 
Betydligt snyggare än foppatoffeln i alla fall.
Dessa behöver man inte skämmas att gå ut med.
Skulle aldrig någonsin kunna springa runt med foppatoffler på stan där går min gräns:)
 
Jag kommer bo i dessa i sommar, Funkar bra till långklänning lite sådär bohemchic:)
Önskar dig en härlig Fredag!
 
Netti Starby

Dessa skor är så sjukt sköna! Kram

Gabriella

Såna skor är ju bara för sköna att gå runt i!!

sandra.

haha så roliga dina barn är :D haha, men kan förstå vad dem menar, när jag jobbade på skolan hade jag liknande :) det är fina och framför allt bekväma skor :D vilket bra köp och så snabb leverans!!!

NICOLE

Såå bra med skor som är sådär sköna och ergonomiskt bra :) jag springer runt i såna på mitt jobb minsann:)

Anneli

Najs👍fast jag älskar foppatoffeln (kanske lite partisk öviksbo👀) men jag hatar mina tår så jag döljer dom gärna😂😂😂

Svar: Du jag hatar mina tår också haha
mammansprinsessor

autoimmunnpfmorsa.blogg.se

haha dagens unga dessa har jag jobbat i mga ggr o de är störtsköna bara man vant sig.men sista åren så gick jag över till foppatoffeln som arbetsskor ;) :) och ALLA hade/har det :P men jag har även foppa hemma o kan nog även ta dem till ica ibland..men jag bor ju på landet nu.. :P