Fredagskväll

 
Plockat fram vinglaset och festar till med lite sockerfri Celsius med vilda bär och en skål med jordgubbar.
Det är precis så min kväll ser ut.
 
Tonåringen är på vift.
Småtjejerna spelar just nu spel tillsammans.
Sambon är på festligheter med jobb igen.
 
Jag njuter av min ensamhet och barnen pysslar med sitt.
Ska jag vara ärlig så saknar jag inte min sambo.
Måste man göra det för en kväll så här?
Skönt att kunna göra lite som man vill och inte behöva ta hänsyn till någon ibland :)
 
 
Njuter av kvällen :)
autoimmunnpfmorsa.blogg.se

Klart man inte alltid måste sakna karlarna 😉
Tycker du gör helt rätt i att njuta för dig själv 😀🍓 kramar

Bambi

Man måste absolut inte alltid sakna sina karlar. Jag menar - såg inte alls ut att gå någon nöd på dig så jag förstår att du njöt av ensamheten. Du hade ju definitivt inte fått lika många jordgubbar om karln din varit hemma :P

Caroline

Åh vad gott med celsius!! De där är min nr.2 favvo på listan, min absoluta favvo e citron/lime - mums!!

Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★

Åh jordgubbar! :-D

linah

härligt <3

Netti Starby

Åh vad mysigt du hade det och så gott det ser ut :-D Kram

sandra.

så mysigt, och så gott med jordgubbar <3

Gabriella

Åh såå gott!!

Eva`s blogg

mysigt jag äter oxå gubbar o en kall cider :) skönt men snart läggdax tidigt jobb imon mindre skoj ha ha kramen

Anonym

Jag brukar också tycka det är rätt skönt när maken är borta ibland. Sv: tack, ballerinorna är köpta på en butik som heter skocentrum. Märket är Jenny. Ha en fin avslutning på helgen. Kram Annika

Elma

Men åh såå gott med jordgubbar!!

Anita

Men så gott! :) kram

Natalia Richardson

Ibland är det skönt att bara,göra som man vill.