Grundskolan avklarad

  jag  hade i morse förbrett med blommor o presenter från oss och bonusfarmor/farfar.
Skolavslutning i roslagsnäsby kyrka
Alexandra gick idag ut nionde klass och nu är grundskolan avklarad.
Hon var så fin i förmiddags ;) kunde inte låta bli att börja grina när jag såg henne i morse med klänningen och hennes lockar.
Vi har ju haft våra gräl o konflikter precis som säkert så många andra.
Det är inte alltid enkelt att vara tonårsmamma till en tjej.
Nog om det.
 
 
Köpte blomma och chokladask till Alex mentor.
Alex har haft samma mentor sedan sjätte klass och jag har varit så nöjd med både honom och skolan.Tror det kommer gå bra för Alex på gymnasium eftersom hon är så van att sköta sina studier själv och kunskapskolan bygger på att man har en handledare som följer upp dina resultat,Man sätter upp mål och blir självständig du jobbar efter din egna takt och behöver inte vänta in någon om man är klar utan då kör man vidare i sina steg.
 
 

Så fin klänningen.
 
 När vi kom hem så var det bara att slänga i hop tårtan snabbt för damen skulle ut och fira med kompisarna
 
 
 
 
Stolta systrar

Kom att tänka på en sak:) jag har nu varit på 22 skolavslutningar för mina barn.
Då har jag inte räknat med de år Thimmy gick på gymnasium.
 
Så tacksam att jag får vara eran mamma.
Mina två äldsta har jag i princip haft för mig själv.
Engla och Nova har en lite mer närvarande pappa och så glad att vi har honom till bonuspappa för Alex ville så gärna att han skulle komma på hennes skolavslutning och givetvis gjorde han det.
Älskar dig till månen och tillbaka i all evighet och nu väntas ett lååångt härligt sommarlov.
 
Har så många bilder från dagen men måste fråga Alexandra om lov först så ingen känner sig obekväm men så roligt med bilder och samla minnen.
Jag har inga bilder på mig själv alls på någon skolavslutning det är något jag saknar.
 
 
Eva`s blogg

ja det är inte lätt men åh såå fin hon är :) det är så roligt när barnen slutar skolan :) hoppas det blir bra å du får en fin kväll kramen

ullie

så fin hon e .. ja man blir så stolt o tänker ofta hur kunde ja få så vackra o duktiga barn ha ha

så mysigt med avslutningar
kram o din lördag

Mallan

Vad fint du gjort :) och måste självklart hålla med ovan talare, hon är så fin.

sandra.

hon är så himla vacker<3
och du hade gjort det så fint

Netti Starby

Så fin hon är och allt är så vackert på bilderna! Kram

JUNITJEJ

En sådan fin tjej!!! Jag önskar henne en skön sommar.

Amanda Jona [SPONTAN]

Åh så underbart, och vad spännande att hon börjar på gymnasiet till hösten! :)

autoimmunnpfmorsa.blogg.se

Fin hon är 😊
Sen måste det va härligt att hon gått ut grundskolan även fast det säkert är mkt kvar för henne...
Men måste få fråga (är ju där själv om ett par år) har man bal även i 9:an nuförtiden? Känns som man måste börja spara redan nu isf 😉😉
Hoppas ni alla hade en härlig avslutning o kväll 💜
Kram

Svar: Vet inte om alla skolor har bal i nian men kolla upp eran om det är så:) Den är ju såklart inte lika stor som studentbalen.Har ni haft skolavslutning? när var det ni skulle till kyrkbyn? kram
mammansprinsessor

AngelicasVärld

Men så fin hon är...förstår att du är stolt!
KRAM

JUNITJEJ

Svar: Jag tycker också att 1 mil är ett bra mål. 5 km är för lite.

Polly Svensson

Vilket fint inlägg. Shit 22 avslutningar. Vilka fina bilder och grejer. Kramis och vad fin hon är.

Caroline

Men så fina bilder!! Tårtan ser så god ut :)

Marie

Så underbart att sambon ställer upp och vill komma även på dina äldre barns skolavslutningar och hon var jättefin

Kristin/onlyfemale

Så fin hon är! Först verkligen att du är stolt. Blev vår första skolavslutning i fredags, så mysigt!

Kram

Cissi

Grattis och Lycka till till din fina dotter!

Mizca

Älskar blommorna i papperspåsen :) Så vackra.