Fick feeling

 
Idag har vi gjort lite ärenden och tjejerna passade på att klippa sig.
 
 
Nu dags för middag sedan ska jag måla garderobsväggen vit innan vi sätter upp hyllor och stänger. 
Solen skiner och tonåringen har ett gäng killar här som badar i våran pool 😎
ullie

Vilka söta sessor

nu har jag lagt till dej i min vän lista så de hittar dej där hos mej oxå kramar o fin kväll

Svar: Tack så kul jag måste också fixa en länklista här i bloggen:)
mammansprinsessor

Netti Starby

Vad härligt ni har haft det och så söta flickor! Kram

Marie

Så superfina de vart =D

MADDISENJ.SE

Lät som en härlig dag. Vilka söta tjejer du har!

Cassandra Haraldsson

Åh så gulliga bilder! :)

jannice

fina tjejer!!

Elisabeth

Vågar du lämna Alex ensam med grabbarna?? 😀😉 här har vi oxå haft sol idag 😎 kram

Svar: Hehe de var här när jag kom hem igår så gissa om jag var förvånad att höra tre st mansröster från våran pool haha
mammansprinsessor

Vano

Låter som ni hade en underbar dag :)

Mallan

Men åh så fina tjejer! =)

Natalia Richardson

Hej vännen!
Blev lite fel när jag svarade på din sista kommentar.
Ja min Thomas har diabetes 1 och tar både spruter och tabletter varje dag.
Hoppas ni har det bra,jag när åker ni på semester? Jag hoppas vi kan hinner ses innan min resa.
Kram.

my

Härligt :D

sandra.

Du har så himla söta döttrar verkligen :)
och vilken fin outfit du har, klänningen ser ju hur skön ut som helst, kram <3

Eva`s blogg

jätte fina :) ni alla o vilken snygg klänning du har på dig :) kram å fin kväll

Days by Johanna

Så fina tjejer!

Haha ja ibland läser man tokigt, men det vore kanske inte fel och dofta lite gott i underlivet när man har mens haha