Midsommar 2016


Midsommar 2016
 
Vi tog bilen till Vallentuna kyrka där ett midsommarfirande höll till.
Första gången som vi var där.
Annars brukar vi åka till rönninge by som är så mysig.
 
Dagens fina Nova som vann såpbubblor på lotteriet.
 
 
Midsommarmiddag med sill färskpotatis grillade oxfilé grillspätt till barnen och klassiska midsommartårtan.

Alexandra hade bakade den supergoda tårtan :)
 
Tjejerna spelade  spel med morbror Niklas.

kvällsbad och solen smög sig fram efter en gråmulen dag.
Tjejerna plaskade o simmade o kastade boll över två timmar i poolen.
 
Sambon har däckat bredvid Nova i hennes säng :)
Själv ska jag invänta tonåringen innan jag kryper ner i sängen.
 
 

Tjohej från mig.
Hannah Margreta

Vilka härliga bilder!
glad midsommar på er!

Marie

Så härlig midsommar ni också fick och vi gick till midsommarfirarnde med magstångsresning och sådant också till annat ställe än vi brukar och det var jättefint där, mysigare på ett annat sätt än där vi brukar vara, där vi brukar är vid vattnet, men här var mer lanligt och idylliskt sådär, mysigt det med

Så mysigt att bada till kvällningen och roligt att vinna såpbubblor. Så fin du var

Strular det fortfarande för dig att kommentera via datorn ? det var strul på nouw som de åtgärdat, anv IW? ladda ner chrome istället annars, hemsidor, internet och sökfunktioner är mycket bättre i den, =D där strular det typ alrig för mig

Kramar

Svar: Kommenterar nu bara från min iphone till dig men testar genom datorn också så ser jag:) kramar
mammansprinsessor

Eva`s blogg

men va mysigt :) o såå fina bilder på er ta hand om dig kramen

Matilda Johansson

Fina bilder :)

jessy

Hoppas du hade en kanon bra midsommar, kram :D

NICOLE

Å så mysigt! =)

Lovisa

Ser ut som en riktigt härlig midsommar!

Netti Starby

Vilken trevlig midsommar ni har haft och så fina ni var! Kram

jannice

Vilken mysig dag.... Kram

autoimmunnpfmorsa.blogg.se

Tror Alex tårta blev bättre än min 😊 men ni hade säkert dem vanliga ingredienserna i eran 😉
Ni verkar ha haft en bra midsommar 😊🌼🌞 kram