Midsommarklänning

 
 

Oavsett väder så tänker jag ha denna klänning på midsommarafton.
 
Har inga planer inför midsommar det blir som det blir om ingen vänlig själ bjuder in oss:)
Vi har i alla fall tänkt att ta oss till ett midsommarfirande med midsommarstång och dans.
Sedan får vi se.
De flesta åker ut till skärgården och jag har länge velat fira på västkusten men känns så långt bort att åka för några få dar.
 
 
Beställde två långklänningar från Femme Collection men den andra var jag inte alls nöjd med och den uppfyllde inte mina förväntningar och den såg inte ut som på bild så den skickades tillbaka.
Så det får bli denna till midsommar tillsammans med blommor i håret:)
 
 
 
 
 
Marie

Vi ska bara vara hemma vi med vad det verkar, men ska med vänner kika på resning av midsommarstången, samt hem till vänner på lördag

ursnygg kläning

Anna - mamma till två prinsessor och en prins

Vilken snygg klänning!
Vi ska ha lite gäster på midsommar, men i ärlighetens namn känner jag mest för att gå i ide ett par dagar och varva ner nu när jag tar semester.
Sv: För att kunna ansöka om Loppis blogbags så behöver man gilla deras sida "Loppi event" på FB, då får man meddelanden om när det finns en ny blogbag att ansöka om.

Midsommarkram till dig!

Amanda Jona [SPONTAN]

Åh så fin klänning :)

Polly Svensson

Vilken fin klänning den kommer sitta fint på dig. Kramis

Netti Starby

Vilken fin klänning och vad skönt att inte ha några speciella planer. Kram

Emma Engström - Skönhetsbloggare hos Beautyboulevard

Såå fin den är :)

Days by Johanna

Jätte fin :)

Yasmine mamma till Dennis och Angelina

oki
åh vi bodde på det båästa hotellet i hela albena vilket paradis för barnen. helt ljuvligt.
kommer lätt åka tebax.
Fin klänning du köpt
här blir det en super lugn midsommar sjuk som man är
kraaam

MALIN

Vilken fin klänning :) Hoppas du får en bra midsommar! Kram

sandra.

så himla jättefin klänning, du kommer bli så fin <3
du var föresten en av vinnarna i min veckans blogg tävling, kram

JUNITJEJ

Vilken fin klänning!

Jag kikar in och önskar dig en GLAD MIDSOMMAR!!!

CAMILLAESI.SE

så fin klänning :D

ullie

jätte fin klänning tyckte de hade fina men ja man gillar ju inte alla så är det ju

här väntar jobb helg känns inte upplyftande sååå . ja j a måste gå
fin fortsatt helg vännen trevlig dag i morgon kram

Cassandra Haraldsson

Den klänningen var jättefin! :)

Carina

Jättefin! Ha en härlig Midsommar!