Nytt till fejset


Köpte med mig lite ansiktsprodukter från apoteket idag.
Har varit sugen att testa något nytt till fejset och idag slog jag till på denna Vichy-serie.
Aldrig provat förut men ska bli spännande o se.
Så himla dyrt bara trist att lägga pengar på lite klet:)
 
 
Egentligen hade jag inte behövt köpa en kräm mot rynkor då jag inte har så många ännu.
Men förebyggande syfte och det stod 40+ på denna burk :)
Tycker faktiskt inte jag har så mkt linjer o rynkor för att fylla 46 år  och det är jag glad över såklart:)
Yasameen

åh behöver också lite fejs produkter :)

Netti Starby

Kul att testa något nytt och vad härligt att du inte har fått några rynkor än. Kram

Marie

jag skulle också behöva nya produkter och näe tycker inte du ser ut att ha mycket rynkor =D

Milla

Alltid bra att förebygga ju :) Har själv ansiktsvattnet, mycket nöjd och kan tänka mig fler produkter ur serien!!

Days by Johanna

Att förebygga är bra tror jag :)

Ja jag tog chansen när det var skottår :) vi kommer med ha ett litet bröllop :)

Lovisa

Kul! Är på jakt efter nya så ska bli intressant att höra vad du tycker om dom :)

sandra.

men så kul med nya produkter :) jag hoppas du blir nöjd med dem, kommer det någon recension sen när du testat dem om vad du tyckte osv? :) <3

Svar: ja men det var lite roligt tänkt de ska jag göra såklart:)
mammansprinsessor

Eva`s blogg

Ja så klart vill man förebygga jag har själv nivea anti wrinkle o är super nöjd kram o fin kväll

mallan

Alltid kul med lite nytt :) är nog också bra med produkter från samma serie, de flesta i alla fall.

Amanda Jona [SPONTAN]

Alltid kul att testa något nytt! :)