Promenad

 
promenerade en ca 6-7 km idag kring Vallentunasjön.
Hade egentligen kunnat gå längre men kände  av min blåsa på tån o foten så det fick räcka så här.
 
så skönt att lyssna på podcast och jag skulle kunna gå hur långt som helst.Får tejpa fötterna bättre nästa gång 😌Hade bara  barnplåster hemma och de sitter så dåligt.
 
Eva`s blogg

men va mysigt :) jobbigt med blåsor usch ha det nu så gott kramen

Netti Starby

Men bor du i Vallentuna? Jag är uppväxt i Täby kyrkby och har även bott i Vallentuna när jag flyttade hemifrån. Kram

Svar: Nej jag bor i Täby kyrkby:) jaså men där ser man kram
mammansprinsessor

Cissi

Vad skönt!

Önskar jag också hann med än det jag går varje lunchrast :)
Kanske borde ta mig mer tid till det, skönt att rensa tankarna och ladda med ny energi <3

Kram

sandra.

så härligt :)

Annika

Vilka härliga bilder. Trist att få blåsor, men det är ju lätt hänt. Men så skönt att kunna promenera/jogga vid vattnet. Jag älskar sjöar och hav. Ha en fortsatt fin dag. Kram Annika

Marie

Men oh så härligt och fint