puss och kram pappa och glöm inte ....

Så vackert och så fridfullt på skogskyrkogårdens begravningsplats. Här nedan ser man Trons kapell där vi hade pappas begravning i April.
 
Får skriva i ett annat inlägg vad jag gjorde där idag.
 
Åkte sedan till Globen då vi hade lite tid över ❤️
lunchade med bästa sambon.
Åkte vidare till Årsta och promenerade längs vattnet.
så fina minnen härifrån då Thimmy var liten och badade .södersjukhuset ligger på andra sidan.
jag hade sedan en träff med mäklare innan jag åkte hem och hämtade barnen från skola och dagis .
När jag kom hem så ringde min farbror och frågade hur allt gått💜
En fin och minnesvärd dag ❤️
 
Netti Starby

Åh vilken fin dag <3 Kram

sandra.

<3
Så fint!
Och maten ser ju riktigt god ut också måste jag säga :D

Biggeros

Så fin dag!! Allt för tidigt att separeras från sina nära och kära. Verkligen en fin och minnes rik dag. Kram😚😚

Svar: Ja alldeles för tidigt tyvärr.kram
mammansprinsessor

moamedalicia.blogg.se

vilka härliga sommarbilder och god mat. <3

Marie

Ohh låter som en fin dag att minnas

Eva`s blogg

allt har sin tid vackra bilder ha en skön kväll kramen

MALIN

Vilken härlig dag du har haft! Kram