Skolbal


Ikväll är min stora tjej på bal.
De håller till på skolan och blir bjudna och serverade mat av 8.orna på skolan.
 
Alexandra skickade en bild på henne och kompisarna innan de fick skjuts till skolan och hon är så där vackert fin så man smälter  o fäller en tår(blödig mamma)
 
Efterfest hos en kille i klassen är det också så jag får allt hålla mig vaken till sena natten :)
 
På fredag går min tjej ut 9.an och går även ut grundskolan alltså det går så fort nu.
 
Hoppas jag får en bild med Alexandra så jag kan visa er.
Den bild jag fick står hon tillsammans med sina vänner.
 
 
 
 
 
 
 
 
Netti Starby

Men åh vad roligt att hon har gått på bal! Kram

jannice

Kul med bal!!! :) Var köper man en sådan tjusig annanas?

jannice

Kul med bal!!! :) Var köper man en sådan tjusig annanas?

Svar: Tack den är från blomsterlandet 🍍Visst e den cool 😀
mammansprinsessor

Polly Svensson

Måste kännas underbart att vara mamma i sådana stunder, gulligt att du blir blödig. En fin mamma med andra ord hihi. Väldigt fin bild. Kram

Svar: Tack så jätte mycket söta:)
mammansprinsessor