tandfeen och dagen efter

Engla tar ett midsommardopp i kvällsolen.
 
Nu har engla äntligen tappat sin lösa tand.
som hon har vickat o skruvat på denna tand sedan februari månad.
Hon tappade tanden mitt på självaste midsommarafton hemma i poolen 😜
Såklart tandfeen kom med en guldtia under natten.
haha mina barn går inte på detta längre men jag envisas med att tandfeen visst varit på besök .
 
Men hörrni vilket jäkla väder vi har.
vaknade om till ett 30 grader varmt o soligt väder.
Bara att hoppa i bikinin och den sitter fortfarande på💦
Såklart jag har lyckats bränna ansiktet igen 
spelade boll med barnen i poolen och kände inte att solen var så stark.
Helt underbar dag som vi mest bara har slappat i pool och hammock.
 
Gårdagens midsommarstång i Vallentuna 
 
 
Eva`s blogg

Men va mysigt :) du jag bara undrar jag har lite svårt att läsa din text även med glasögon kan du kanske stora upp den lite? hade blivit super glad då :) jag fick stärka min text för någon såg inte heller ....fina bilder o mysigt ha en skön söndag kram fina du

Svar: Hej Jaså är det så,ska se vad jag kan göra åt saken:)Borde väl inte vara så svårt att åtgärda.kram o tack för att du sa till:)
mammansprinsessor

jannice

ååå så härliga dagar... härligt emd pool!!!

jannice

ååå så härliga dagar... härligt emd pool!!!

JoJo

åh vad härligt med pool! :D det skulle jag också vilja ha en egen.

Polly Svensson

Ååå vilket lyx, jag som älskar att bada. Mysigt ni haft det. Hoppas allt e bra. Kramis

Marie

Ja enomrt vilket svängande väder, så skönt med kvällsbad och tssi klart tandefen ska komma =D