Vilken Härlig dag


Har inte gjort speciellt mkt idag vi har varit hemma hela dagen.
Sol pool bad
 
Nova fick hit en dagiskompis som badade och grillade korv med oss.
Så härligt med dessa dagar.Dock inte lika hett idag som de andra dagarna bjudit på.
Glömmer att smörja in mig fy skäms även om man är brun behövs det skydd och jag är så dålig på detta med solkrämer. Barnen får givetvis skydd det skulle jag aldrig glömma även om de tål solen lika bra som mig.
 
Snart snart  så har vi vackra pioner i trädgården,det är fullt med knoppar detta år och våran pionbuske har blivit så maffig detta år så det kommer nog stora pioner  som pom poms.
 
 
Nova är så duktig som nu simmar utan puffar i poolen,däremot vill jag att hon har puffar när hon sitter på den höga delfinen som hon lätt ramlar inunder (nojig mamma)
Nova med farmor

Barnens farmor/farfar blir kvar till Måndag och idag har de varit och firat nästa stora barnbarn som tagit examen.
Grattis till alla studenter säger vi:)

Grillar mat gör vi också:)
 
Hoppas på en repris i morgon med sol grillning bad och en liten utflykt med barnens farmor/farfar.
 
 
 
 
 
 
 
ullie

Mysigt med lite exra besök . du är INTE nojig mamma sån e ja me skit larvig men kalla de va man vill ja e sån ja me o det är nog bäst tycker man hör överallt o dessa otäcka olyckor o då är det bättre va nojig eller hur??

vilka fina mattor du har älskar ju stjärnor ja me :D vill ha

och du skickade nog lite sol för den kom på eftermiddagen hit men tja inte så varmt knapt 20 men bara solen kom blev ja glad tack för den :D <3

kramar fina o ha en bra söndag me alla de dina

Netti Starby

Vilken härlig dag och jag tycker absolut inte att du är nojig :-D Kram

Julia

Åh så härligt!
sv: Åh tack finaste du! Kram

Marie

Så härliga dagar och vad roligt att de är och hälsar på och stannar kvar ett par dagar