Don´t cry Daddy

Har bara bilder från Spanien då jag inte använt min kamera alls senaste tiden.
 
Ny vecka nya tag.
Helgen blev för mkt känns det som.
Kalaset var kanske inte så kul i denna stund.
Att stå där och se glad ut och skaka hand med människor som frågar om det är bra?
Ja det är skitbra med mig förutom att min pappa gick bort förra helgen. typ så.
Tyckte min syster kunde sagt till hennes närmaste vänner hur läget var innan jag kom dit men men.
Jag kan inte ljuga och säga att det är bra när det inte är bra.
Blir så ledsen en förälder är ändå en förälder.
 
Igår skulle jag till pappas lgh och jag hann verkligen inte med det jag skulle.
Allt tog sådan tid och barnen var hemma och behövde middag.
grannarna kom förbi och skulle ta ner några stora grenar från vårat körsbärsträd.
Tydligen skymmer det solen på deras uteplats så vi hjälptes åt och halva trädet är typ nedkapat.
Fick en massa onödigt jobb med ris och skit som ligger runt tomten.
Blev irreterad på min sambo som tillät detta för det tog längre tid än vi trodde och jag ville iväg.
Vårat körsbärsträd är enormt fint när det blommar och nu ser det inte klokt ut men det växer väl till sig.
 
Drömmer en massa mardrömmar om begravning och om pappa.
Är så rädd att jag ska missa ngt.
Hittar inget bra kort att ställa på kistan alla är små.
Måste ta mig till Fonus i dag el i morgon och lämna in det som ska ligga i kistan med pappa.
Jag tänkte skriva ett brev och lämna teckningar från barnen och fotografier på oss alla.
Jag hittar inga bra kläder till pappa så det får bli det som blir.
Kanske knepigt få på en hel kostym,vilka konstiga beslut att ta.
 
Musik till begravningen måste jag också fixa.
Pappa älskade musik,jag tror halva hans lägenhet var fylld med radioapparater och skivor o kassettband.Gamla gramofoner och dragspel.
Pappa älskade Elvis Presley.
 
Nu ska jag passa på att ringa lite fler myndigheter så jag får det gjort.
Pappa hade ett bankfack och gissa om det känns spännande vad som kan ligga där,alltså detta kan ju vara vad som helst gud jag är så nervös o stressad inför  att öppna detta.
Jag hoppas det ligger fotografier på mig som barn där för jag hittade inga alls hemma hos pappa.
Vet att pappa var väldigt mkt för att gömma saker:)Han var lite hemlig.
Älskade lilla pappan tänk om jag bara visste hur allt egentligen låg till jag hade hjälpt dig men min hjälp hade inte räckt ändå.Så jäkla tragiskt.
 
 
 
 
 
 
 
Netti Starby

Styrkekramar <3

Amanda Jona [SPONTAN]

Kram på dig!

Elisabeth

Älskade vän, vet inte vad jag ska säga mer än att jag vet hur jobbigt det är, men jag var inte ensam i mitt.Och att inse att man är föräldralös känns oxå jag vet....bra att sambon finns där för dig, men glöm inte bort dig själv i allt detta!!! Styrkekramar i massor tänker på dig!! 💕💕💕

Susanna

Skickar en massa styrkekramar och det är skitjobbigt att behöva uppleva det är..men de måste ju göras =/ tycker det är bra att du skriver om det, jag pratade inte med någon eller skrev, Önskade att jag hade tagit tag i sorgen på en gång istället. Massa kramar till dig

Mirre

Många kramar till dig och spännande vad han har i bankfacket.

Du är så duktig som skriver ut dina känslor till oss, du behöver det också kan jag tro <3

MADDISENJ.SE

Tack fina du!! Usch stora kramar till dig, förstår att det är fruktansvärt tungt!

Fröken M

Usch, det låter som om du behöver lite lugn och ro och en JÄTTE KRAM !!

Eva`s blogg

Ja det är en hel bok att fixa det där, vi var 4 st som hjälptes åt så förstår det blir tufft för dig. Hade jag varit dig hade jag tagit nån Elvis låt jag tex skrev ett brev till mamma som jag läste upp tror tom jag har det i bloggen någonstans ...kändes som att jag ville säga dom sista orden o mina känslor ..usch inget kul alls, och för jäkligt med ert träd! fy vilka grannar :( hoppas du får en fin dag trots all kring dig kram kram

starsinlife.blogg.se

US h vad jobbigt det låter, förstår om du är ledsen :( varm kram till dej ♡♡

Natalie Salazar

jaa kanske det du känner av men nu blir man ju lite osäker när det snöar haha
snöar det också hos dig?