En vecka

 
Idag är det exakt en vecka sedan jag såg min pappa i livet.
Det känns så ofattbart och så tragiskt och mycket ledsamt och smärtsamt.
Jag har varit i pappas bostad och på ngt sätt känns det som man kommer honom närmare när jag är där.
Jag har pratat med hans syster och två bröder och några vänner till honom.
Folk jag inte har ngt ansikte på.Känns så overkligt att behöva ringa och tala om att min pappa inte finns längre.
 
Begravningen är bokad och pappa ska även få en sten med sitt namn i guldtext på minneslunden i skogskyrkogården.
Kistan är beställd blommorna har jag valt ut :(
Enskede terassen är beställd för smörgås och tårta efteråt.
Nu väntar jag bara på att prästen ska höra av sig.
 
Myndigheter har jag ringt och en del blir man bara så chockad över:(
Är så trött i huvudet och glömmer en massa saker nu.
jag är glad att min sambo hjälper mig att finnas här för mig annars vet i tusan.
Det är han som lagar middag och sköter hem o barn efter jobb.
Idag glömde jag bort att hämta Engla?
Nova har fortsatt feber men på bättringsväg.
 
En vecka på gran Canaria med ovissheten om jag skulle hinna hem till min sjuka far.
Jag är tacksam att jag han hem och få prata med pappa.
 
Fick blombud i förrgår och jag blev så tårögd min syster skickade blommorna och hon tyckte det kändes så konstigt att skicka blommor till mig med tanke på att vi har växt upp under samma tak men inte har samma pappa.

Nu ska jag hjälpa Engla med att slå in paket och byta kläder.Hon ska på tjejkväll hos granntjejen som fyllt år.
I morgon ska vi även till min syster på 50 års kalas,känner mig inte så glad o taggad att träffa en massa folk.
För en vecka sedan dog min käre far veckan senare har min syster sitt 50 års kalas,Livet är så skört.
 
Tack för era fina kommentarer jag blir varm i hela mitt hjärta ska ni veta.
Här står vi utanför vårat hotellrum helt ovetandes vad som pågick därhemma med min pappa,två dar senare fick jag det där samtalet och semestern blev mer eller mindre till en mardröm:(
 
 
 
 
 
sandra.

Stackars dig :(
tur att du hann prata med honom innan :(

Susanna

Jag förstår så väl att allt känns tungt nu och det är mycket som ska ordnas..Men du är inte ensam och skönt att din sambo finns där för dig. För det är en jobbig tid som man måste gå igenom... skickar massa kramar och kärlek till dig <3 Kram

Mirre

jag ger dig en bamsekram, för mer behövs inte säga, KRAAM

Netti Starby

Många styrkekramar från mig! <3

pillan

Usch vilken mardröm du befinner dej i.... skönt att höra att du har stöd och hjälp med barn och hem iaf. Så svårt att hinna tänka på allt

Stor kram, P

jannice lindell

Din stackare!! Tänker på dig!Kram

Kickan

Beklagar sorgen vännen. Många kramar <3

Svar: Tack vännen kramar från mig
mammansprinsessor