Ett sista brev

Nova ritar teckning till sin morfar 
 
I morse ritade tjejerna teckningar till morfar 
glömde bort att göra det igår kväll så imorse blev det lite hastigt,drog fram lite pennor och papper och barnen ritade för glatta livet.
så fina teckningar med fotografier på barnen 
 
Själv  skrev jag ett långt brev till min far 
känns lite underligt men skönt att ha det gjort 
la ner brev och fotografier på oss alla i familjen.
jag och Nova åkte till begravningsbyrån och lämnade kuvertet som ska vidare till pappas kista.
 
vi hade en tandläkartid i morse för Nova har haft jätte ont i sin mun under en veckas tid 
nya tänder och lösa tänder spm inte lossnar och luktar illa i mun och blöder som tusan när vi försöker att borsta. 
tandlåkaren la bedövning och drog ut Novas tand.
opedagogisk tandläkare men Nova var super duktig så vi glömmer resten och hoppas vi aldrig mer får denne.
En skattkista och klistermärke fick Nova med sig
 
När vi ändå varit på begravningsbyrån så passade vi på att äta lunch och köpte en marinblå kavaj till mig som jag ska ha på begravningen.
måste hitta en svart klänning och något som barnen kan  klä sig i de behöver dock inte klä sig i svart.
 
prästen som vi ska ha ringde mig idag och vi ska ses veckan innan begravning.
 
Min stackars sambo har varit på ögonakuten har fått sår på hornhinnan efter att få in en gren i ögat efter helgens bravader med körsbärsträd.
jag tycker faktiskt synd om honom.
ja lite så av vad som  händer  i vårt liv nu!
 
 
Netti Starby

Åh vad fint att de ritar teckningar till sin morfar och vad mycket det händer runt om kring er just nu. Kram

Natalie Salazar

åh myspys nu blev jag sugen på att rita :) eller färglägga för rita kan jag inte haha

Ramona

Vilken fin blogg :) Ska kika lite mera.

Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm

Fint att de ritade teckningar och att du skrev ett sista brev.
Hoppas att begravningen blir fin.
Kram

linah

söta bilder! <3

angelicasvarld.blogg.se

Men så fint med ett sista brev...så UNDERBART tänkt!

När min pappa gick bort (jag var 8 år då, innan skolavslutningen i 1:an) så plockade jag en egen bukett av sommar blommor och band ett av mina finaste rosa hårband runt...så han fick med sig nått av mig...

KRAM vännen