Håll mitt hjärta

Igår plockade jag med mig de saker jag ville ha från pappa.
Det blev inte så mycket med fotografier och detta porslin från ice rose och lite mässingprylar.
pappa var ju en stor rökare så jag vet liksom inte hur jag ska lyckas få bort nikotin doften som spider sig in i mitt hem.
jag blev tvungen att ställa ut allt i garaget tills vidare.
 
En sådan dag då jag som mest kännt mig ledsen.
vräkt i mig godis för att finna ngn tröst 
Fyllt på denna kruka några gånger med sega nappar.
kaffe choklad o lite mer choklad 
 
i morgon ska jag åka iväg och träffa prästen inför pappas begravning.Nästa vecka är begravningen och nu har jag precis mailat om hur många vi blir till minnes fikat .
ska även till pappas bank och betala räkningar och checka in i hans bankfack.
 
Ska slänga i mig lite värktabletter har så sketans ont i min arm vet i tusan varför ?
måste visa dig ;)
grävde ner händerna i en papperspåse på pappas vindsförråd och vips kom detta huvud fram :)
Inget jag tog med hem 😝
 
Nu ropar sambon att det är läggdags så bäst att göra som det sägs då🤗
Maria

Förstår att det känns jobbigt och tungt med alla måsten som behövs göras så kort efter hans bortgång.
Super kram till dig

Mirre

Oj vilken uppenbarelse att den kom fram från en påse, hua, men fin ändå. Samt så fin porslin du plockade med dig

Gjorde du rätt i att frossa lite

Anonym

Ja det är inte lätt det där, man måste ha styrka att ta sig genom o rök sitter tyvärr i länge länge ...hoppas du får en fin dag stor kram till dig

angelicasvarld.blogg.se

Ja usch det där är inte lätt...KRAM vännen! förstår att det känns tungt!

Yasameen

Usch.. det är inte lätt. Ha en fin kväll

ulllie

usch vännen inget roligt sånt där.. bara samla styrka o försöka ta det som det kommer så är det ju

Hemlisen är att vi ska flytta ska bli kul men massa i tankarna . ska bli kul med en större lägenhet. o skönt för barnen med egna rum . men massa att ordna o tänka på så usch för mycket i skallen . vi har inte sagt det till så många så lite hämligt ännu kramiz

Netti Starby

Usch jag förstår verkligen hur jobbigt det är för min pappa gick bort för snart 7 år sedan. Kram på dig

Amanda Jona [SPONTAN]

Kram på dig! <3