Jag stannar kvar här

 
Idag när vädret som mestadels var mulet passade vi på att hyra bil 😀
Vi tog oss upp i de höga bergen och tittade på den enorma utsikten.
 
 
Kändes skönt att lämna hotellområdet en liten stund.
jag vet inte riktigt hur jag ska förklara det hela men jag går igenom något ofattbart jobbigt nu.
igår kväll fick jag ett samtal från Södersjukhuset i Sthlm :( min pappa har legat inne sedan söndags på miva avd . Den avd som är till för de allra sjukaste.
de har försökt få tag i mig i flera dar .
Min pappa har inte lång tid kvar i sitt liv och här är jag på semester med min familj det gör ont det ger mig ångest att veta att min pappa ligger ensam på ett sjukhus . Han har bara mig som närmast anhörig. Min fina son åkte dit igår kväll direkt när jag ringde. Allt känns så overkligt jag fick prata med tre st läkare under loppet av en timme och alla alla säger att han har inte lång tid kvar.blodförgiftning och lugninflamation uttorkad ja typ så. fIck pratas med min pappa igår och sköterskan fick tyda för jag hörde inte mkt av vad han sa. Fan vad detta är tragiskt jag känner mig så maktlös. Läkaren jag talade med igår tyckte inte jag skulle avbryta min semester.idag är tillståndet sämre och jag väntar på det värsta besked. Samtidigt som jag måste hålla humöret uppe för mina barn. alltså varför händer allt mig?
 
jag är bara så ledsen och vet hur jobbig tid jag har framför mig. Försöker även få tag i min faster som jag inte har ngt efternamn på och polisen kan inte hjälpa mig ? Inget vidare inlägg men så är mitt liv just nu. Saknar min mamma så oehört nu 😰Hade så jäkla mycket behövt henne nu.
älskade ängla mamma.
❤️
Hanna - Pilates och träningstokig

Åh fy så jobbigt! Kramar <3

Anneli

❤️

Svar: kram
mammansprinsessor

Eva`s blogg

Men fy så hemskt, att veta o inte kunna göra något dock hoppas jag att ni kan ha det ok på semestern o inte tänka för mkt på vad som väntas då du ändå inte kan påverka det i dags läget. Samla energi kram på dig

Elisabeth

Stora o varma styrkekramar till dig o din familj 💖 måste vara jättejobbigt att både känna sorg samtidigt som ni är på en härlig semester!! Hoppas du finner styrkan att klara av detta....bamsekramar ♡♡

Svar: Tack så jätte mkt.kramar
mammansprinsessor

Mirre

Men din pappa unnar dig semester och koppla av och du kan inte ha dåligt samvete men förstår såklart dig också, man vill ju vara där. Men det är du, han vet vad han betyder för dig så han är nog inte besviken på dig, din son är ju där istället för dig med, <3

Så vackert ställe ni åkt till

Anna - mamma till två prinsessor och en prins

Men åh så jobbigt du måste ha det! Jag lider verkligen med dig!
Stor kram