Årets Babyblogg

 
ImageProxy
 
Fick ett mail från  Sofie från babyshop att jag blivit nominerad till årets babyblogg 2016
 
Alltså jag blev tokglad :)
 
Gå gärna in och se vilka som är nominerade här och röstningen börjar den 12/5 så glöm inte att rösta på mig:)
Tills dess får ni gärna nominera de bloggar ni tycker förtjänar att vinna . Spread the love så att säga :)
 
Förutom äran att bli årets babyblogg så vinner man ett presentkort för 5000 kr att handla på babyshop.se
 
 
Puss och hej från mig !
 
 
 
 
 
 
 
 
Susanna

Men grattis vad kul att blivit nominerad =) självklart ska jag rösta =) Kram

Svar: Tack så mkt 💕
mammansprinsessor

Emma Grann Fotografi

Men åh vad roligt!! :) Grattis!

Svar: Tack 💕
mammansprinsessor

Netti Starby

Men vad roligt och stort grattis! Kram

Svar: Tack tjejen 💕
mammansprinsessor

Marie

Men oh vad roligt, ska kika in och rösta. Så fin du är

Svar: Tack så mkt 💕
mammansprinsessor

Helen.HUSnrNIO

Grattis till nomineringen :)

Svar: Tack 💕
mammansprinsessor

ullie

Grattis va kul röstar ju på dej så klart.

hi hi nää idag har det varit ljuvligt love it!!
man blir så himla glad utav värme o sol.

kram vännen

Svar: Tack ullis 💕💕
mammansprinsessor

Lydia

grattis!!

Svar: Tack 💕
mammansprinsessor

Natalia Richardson

Stort grattis tjejen. Så roligt. Klart jag röstar på dig vännen min,kram.

Svar: Tack så mkt 💕
mammansprinsessor

Diana

Kul, grattis :) kram

Svar: Tack 💕
mammansprinsessor

Eva`s blogg

Grattis till det, men babyblogg? hänger inte med riktigt ;) fin du är kram

Svar: Tackar jo jag blev oxå lite fundersam med deras första samarbete ang bilbarnstolar men det är inte bara babysar🤗Det är familjeliv barnkläder och lite så 😊Ha en fin dag kramar.
mammansprinsessor

Biggeros

Såklart ska jag rösta på dig÷)) Härligt att få chansen att bli nominerad min kära vän. Kramiz

sandra.

Fin bild och ska absolut rösta på dig när man kan börja rösta :) du förtjänar att vinna!

Natalia Richardson

Ett stort grattis igen gumman..kram.

Maria-Alexandra

Så roligt, stort grattis! :)

yasmine mamma till dennis och angelina

men åh grattis vad roligt.
hoppas du får en fin fin dag
kraam

angelicasvarld.blogg.se

Men så roligt!!! GRATTIS!!

Anna - mamma till två prinsessor och en prins

Så kul!
Klart jag röstar!
Stor kram