Bal och Skolavslutning


 
Alexandra min stora tjej slutar i 9.an om drygt en månad.
Men först är det skolbal för niorna.
Hur tusan kunde hon bli så stor?
Vad hände?
Jag hänger inte med.
 

Så söta/fina klänningar vi klickade hem från nätet.
 
 
 
Denna pälsponcho köpte jag till Alexandra i present när jag fick reda på att hon klarat av matte provet,jag blev så himla glad men jag tror att fröken inte har bestämt sig för om hon ska spara el byta den till ngt annat:)
jaja att köpa hem kläder är inte lätt och det händer typ aldrig om hon inte pekat ut innan och denna ville hon ha i vintras:) Själv tycker jag att den är superfin.
 
Men hörrni vilket sommarväder vi har :)
Visst är det fantastisk!
Rena sommarvärmen ute.
 
 
 
Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!

så fina klänningar

Svar: Tack 💕
mammansprinsessor

FeliciaO - Everyday / Fashion / Modeling

Åh vad fina:)

Netti Starby

Åh vilka vackra klänningar och så spännande med bal :-D Kram

Biggeros

Jätte fina klänningar och poncho 👍👍Var tar tiden vägen??? Passa på och njut med dina barn för sedan flyttar, träffar killar och då ser man aldrig röken av dem. Kram

Svar: Stämmer bra jag har en son på snart 26 så tiden flyger verkligen iväg 💕Kram
mammansprinsessor

Amanda, småbarnsmamma vid 15!

Fina kläder, gilla ponchon eller va de heter hehe.riktigt härligt väder, för en gång skull riktig värme! :)

Marie

Var superhärligt väder ute idag, toppenhärligt. Så fina klänningar

ja visst var det fin tunikaklänning till dopet, =D

sandra.

Så himla fina klänningar verkligen :)
älskar färgen på den rosa klänningen :)

Matilda Berlin

Men wow vilka fina klänningar! Älskar den rosa =)

Eva`s blogg

Åh super fina & visst är det kul med klänningar jätte fina :) ja vädret kan man inte klaga på ;) kram å fin dag

Susanna

Jättefina kläder och klänningar tycker jag är så fint, Ja du tiden går min tar studenten och jag förstår inte hur tiden kunde gå så fort... Kram

Fröken M

Den rosa klänningen var ju ljuvlig !! den vill jag ha :)