Cirkus

 
 

Igår gick vi på cirkus med de två minsta :)
Cirkus maximum ute i Djursholm.
Laddade med rosa sockervadd popcorn och läsk.
 
 
Tjejerna var inte jätteimpade av cirkusen förutom  av dessa två killar som körde sista numret  av föreställningen
Jag tror knappast att vi kommer gå nästa år. Det är bara onödigt dyrt och tjejerna var faktiskt inte så jätte roade av detta.sist vi var på cirkus var nog två tre år sedan och det var likadant:)
 
 
Dessa killar var ju klart säker på sin sak :)
 

 
ullie

Har tyvärr hört flera säga det om cirkusar o det är ju inte samma som när vi va små det impar inte längre liksom kul bara mer allt runt omkring

fin söndag söta du kramar

sandra.

Jag förstår hur du menar, jag skulle inte heller vilja gå på cirkus, har hört dåliga saker om de! men mysigt ändå att ni hittade på något allihopa :) kram<3

Biggeros

Är det inte värt pengarna så hade jag hoppat nästa år. Kram på dig

Netti Starby

Vad tråkigt att flickorna inte tyckte att det var så kul men det är alltid roligt att hitta på saker tillsammans! Kram

Marie

Oh vad roligt att gå på cirkus

ullie

om en vecka i nästa helg i fall allt blir klart med renoveringen där de gör on lilla toan som inte blivit klar så ja håller tummarna för det. att vi får nycklarna på fredag

ullie

glömde skriva hela lägenheten gör om utom köket som är gjort förra året men annars är det bara lilla toan nästan kvar att göra menade ja =)

Polly Svensson

Vilka sötisar. Kul att ni gjorde någonting, jag älskade cirkus när jag var liten hihi. Kramis

N

Vad roligt!