kyligt

Älskar denna tjej så oehört 💜Min minsta lilla som ska börja skolan till hösten.
 
Hej fina
vilken ruggig och kall dag vi haft till skillnad mot iförrgår då vi hade 25 grader värme.
fy så kallt vi fick starta en brasa under kvällen.
 
Mötet med juristen gick bra men de två andra som skulle dyka upp kom aldrig o hörde heller inte av sig.
Känns som det kommer rulla på nu med allt jag ska kontakta mäklare i morgon .
berättade även att vi tömt hela bohaget så det finns inget att hämta där.
blev så ledsen mitt i mötet att jag fick gå ut en stund . Alltså detta är sjukt jobbigt nu.jag gråter jag sover dåligt och oroar mig för en massa.
nästa vecka ska jag vara med när pappa får sin Askgravplats känns konstigt att han ligger där i en tygpåse som ska strös ut.
 
kärleken och jag hann med en snabb lunch efter mötet med juristen.
❤️
 
DianaDrömmar

Fy, vad kallt kram

Netti Starby

Usch jag förstår att det är jobbigt för jag förlorade min pappa för 7 år sedan. Styrkekramar