Mjukisdjurfest och ett barnkalas

 
 
Just i skrivandes stund så är Nova på barnkalas hos dagiskompisen Elin som fyller 6 år.
Dagistjejerna har varit laddade hela dagen enligt pedagogerna :)
Nova fick sitt hår lockat av storesyster och hon slog in dagboken helt själv.
Fint ska det va :)
 
 
 
 
 
Så tjusig så med nya gymnastikdräkten som partyblåsa:)
Hejdå mamma nu åker jag på kalas.
 
 En till som haft kalas idag är Engla.
I morse hade alla barnen med sig ett mjukisdjur till skolan.
Popcorn glass och ballonger och nallefest  stod på schemat så mysigt.
 
Dessutom så kom våra granntjejer precis in och frågade om Engla vill följa med dem och pappan till badhuset
Vilka fantastiska vänner vi har  :)
 
Önskar dig en bra Fredagskväll
 
Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!

så kul med kalas

moamedalicia.blogg.se

åh, vilken fin dotter du har jag hoppas hon hade det kul på kalaset :)

trisiaa

Åh så söt!!Kul med kalas :D

Marie

Oh så ljuvliga lockar, samt så fint paket och kalasoutfit =D

Biggeros

Vilken liten fin prinsessa!!! Härligt med bra och hjälpsamma grannar och dessutom erbjuder lilltjejen att följa med på badhuset. Toppen!! Kram på dig

Polly Svensson

Men så söt. Hoppas kalaset var roligt =). Hade en liknande klänning när jag var liten, fast när jag dansade balett =). Kram

Fröken M

Vilken liten prinsessa !! Jätte fin, och håret... Underbart !!
Jag önskar att jag kunde få till ett sånt där lockigt svall :)

Jajjemen, vi åker till arlanda på tisdag eftermiddag och sen tar planet oss vidare över atlanten på onsdag morgon.
Det ska bli så himla KUL och just nu är to-do listan inför resan milslång.
Men det är väl så det ska vara innan en "långresa" !

Kram

sandra.

Men så mysigt, och så himla fint håret blev :)

Netti Starby

Åh vilken vacker prinsessa och lockarna i håret blev så himla fina! Kram