Mors Dag

 
Idag firar jag att jag min mors dag för 25:e gången
Herregud 25 års jubileum som morsa:)
 
Jag minns min första morsdag och Thimmy var bara 8 månader gammal och jag var då ensamstående så mamma hade köpt en liten miniros i en söt liten kruka från Thimmy till mig. Det var min första morsdag present:)
 
Frukost på sängen och finaste teckningarna från de minsta tjejerna.
Vilken lycka vilken tur jag har som har så fina barn som uppvakar mig så här fint.
 
Bokade bord på olearys tolv till oss alla i familjen.
Spanade runt lite bland aktiviteterna.Nästa gång får vi köra bowling och minigolv.

Första gången vi besökte tolv sthlm och vi stötte även på min bror som jobbar i baren här
 

Åkte sedan till mammas minneslund för att lämna blommor och tyvärr fanns det inte en endaste ledig vas att  sätta rosorna i så vi spred ut dem lite varstans på minneslunden.
 

Jag tycker ingenting om detta ställe jag vet inte men jag har så svårt att veta vart jag vill tända ljus o sätta våra blommor det blir lite som det blir.
För mig finns inte min mamma på detta ställe.
 

Morsdag tårtan festade vi loss på när vi kom hem igen.
 

Så fina presenter som doftar så underbart fick jag av mina alla fyra.
 
Alexandra(Björn) köpte alkohol fritt bubbel till mig;) riktigt gott till tårtan.

Detta blev en rejäl bildbomb från min dag och nu ska den här trötta gamla mamman gå och lägga sig.
 

 
 
Netti Starby

Vilken mysig morsdag firande ni hade och vilka fina presenter du fick! Kram

Christina

Åh så mysigt :) Och fina presenter du fick :)

Polly Svensson

Vilken fin dag och vilken bildbomb, fina du =). Kram

sandra.

Så härliga bilder, och så fina saker du fått :)

Marie

Så fin morsdag du fick och älskar dina ballerinaskor

Malin

Men vilken mysig dag och vilka fina presenter! :)

jannice

Himla mysigt!! Fina presenter =)

moa

vilken härlig mors dag du har haft. så fina barn. :)

Eva`s blogg

Oj va du blev firad :) så fina saker du fick :) såå fin du är du :) kramen

Biggeros

Härlig morsdag med uppvaktan till tusen. Fina presenter fick du med. Kram