Nystädat i tonårsrummet


En doft av syren i Alexandras rum.
 
Idag medan jag var hemma med Engla så passade jag på att ta ett varv med snabeldraken i tonårsrummet.
Jag brukar vanligtvis inte städa där inne tycker hon är stor nog.
Men kunde inte låta bli idag då det verkligen behövdes:)
 

Detta rum är ju så löjligt lättstädat bara man bäddar och plockar undan högen med kläder som brukar ligga i soffan:)
Vi har ju byggt en garderob åt henne precis utanför hennes rum där alla kläder borde vara.
 
 
 
 

 
Så nöjd med våran påbyggda övervåning som vi gjorde klar förra våren.
Ett helt år sedan:)
 
 
JoJo

men gud så fint rum hon har! :D

sv; ja, jag är verkligen så sjukt glad över att jag ska få åka dit! :D kramar

Marie

Men oh så fint rum

Malin Thorell ♔

Åh vilket fint rum hon har :D

Polly Svensson

Så fint, vilket flickrum, det hade jag önskat att jag hade haft när jag var liten =). Kram

Cissi

Så fint det blev, hoppas hon håller efter lite nu ;)

Netti Starby

Vad fint hon har det! Kram

sandra.

men åh så himla fint verkligen :D jättemysigt!

Malin

Men vilket superfint rum! =)

Tilda Barkselius

Åh vad fint!

Sanna

Jättefint verkligen :D

MADDISENJ.SE

Men så himla fint!!

ullie

så mysigt hon har det ska ju börja inreda lite i höst då ebba som fyler tolv får eget rum när vi flyttar ska bli spännande

så fint hon har det o syreneer mej like :) kram o fin onsdag

sandra.

hlömde fråga vart drömfångaren är ifrån? :) så himla fin!

Svar: Vi köpte den i Spanien :) men finns säkert här också.
mammansprinsessor

angelicasvarld.blogg.se

Men så fint!!

Amanda Jona [SPONTAN]

Vad fint hon har det! :)

Hem och Lycka

Så fint rum hon har! Ljuvligt med syréner!

Bambi

Gud så fint hon har det :D Sådär hade man ju önskat att sitt eget rum såg ut när man var yngre.