Poolbad


Årets första bad i våran pool.
igår visade termometern 25 grader så då passade tjejerna på att ta ett premiärdopp i våran pool.
Vi (Björn)har precis byggt klart poolhuset så att värmepumpen inte ska låta lika mkt.
Den står ju o brummar en del.Men nu har vi isolerat det lilla huset och byggt det större.
 

Där försvann Engla

Skulle så gärna vilja bygga en större pool och bygga om trädäcket men det är för kostsamt just nu och man ska gjädjas åt det man har inte det man saknar:)
Det är ändå en stor lyx med pool dessa varma sommardagar som kommer.
Bästa investeringen om ni frågar mig.
 
Nu ska jag ta hand om Engla som är hemma från skolan idag.
Hon vakande med magvärk och även jag och Nova hade ont i helgen i våra magar så det är väl ngn knepig bakterie vi har fått.
 
 
sandra.

Men gud vilken stor och härlig pool, jag kommer över och badar haha nej då men så skönt det ser ut :)

Svar: Du är sååå välkommen:) jätteskönt när det är varmt o skönt att slippa dra iväg till en sjö.
mammansprinsessor

Amanda Jona [SPONTAN]

Åh så härliga bilder! :)

Natalia Richardson

Tack för samtalet i dag vännen. Var så kuil att få talas vid lite var så länge sen. Vi måste orna en helg vi ses på stan och ha en trevlig stuind,kram

Marie

Men oh avis vill oxå ha pool så underbart på sommaren

Anna - mamma till två prinsessor och en prins

Så härligt det ser ut!! Vi har haft jättevarmt här de senaste dagarna och hade gärna tagit mig ett dopp....
Kram