Smycken

 

Fick hem ett paket med så fina smycken från AMAZE
 
Det fina halsband och armband i silver/rose hittar du här 
Amaze har många fina armband  till bra priser och snabb leverans.

Superfina smycken till våren och sommarens festligheter och jag kan tillägga att jag använde detta fina set tillsammans i igår när vi firade in våren och valborg.
 
Visst blir man glad av lite nya fina smycken.
Titta in på AMAZE hemsida som du hittar här
 
 
Detta inlägg är i samarbete med AMAZE
Petra

Sv det är min med har en stor uggle samling okej vad trevligt vad köpte du din korg?

Eva`s blogg

he he lustigt jag hade oxå ett samarbete med dem :) fina saker :) fin måndag kram

Lydia

Jättefina smycken!

Sanna

Va snygga, man blir alltid så glad med nya smycken :D

♀ Sara Ben's ♀

De var väldigt söta!^^

ullie

kommer inte ihåg om ja sa smyckena va fina men det va de:)

Hoppas ni har en solig fin dag här är tvätt o snart dax för jobb kväll kram fina

Biggeros

Kanonfina smycken!! Helt i min smak÷)) Kram

Susanna

Så fina smycken, kommer att passa dig fint =) Kram

Maria-Alexandra

Jättefina! Jag älskar att ha mycket smycken att variera mellan :)

sandra.

Har också samarbetat med dem :) och dem har så otroligt fina smycken :D vilka fina du valde verkligen <3

Yohanna af Skovde

Vilka fina grejer! :)

Bambi

Vilka fina smycken :D

Marie

Oh så fina och fint fotade

Ewelina

Hur snygga som helst!