Sommarvärme

 
Ska inte klaga på denna härliga värme men det är varmt om man säger så!
Alltså jag vet inte vad det är för fel på mig men jag sväller:)
Jag har så svullna händer o fötter och skavsår både under o över fötter för att det är så varmt.
Vad kan man göra? någon som vet:)
Skulle vilja stoppa isbitar i skorna.
 
Dagens härliga fruktfat med massa godsaker.
 
Hämtade hem Engla och en klasskompis på skolan sedan tog vi med oss klasskompisens lillesyster som går på Novas avd på dagiset.
 
Så det har varit full rulle och jag är helt slut nu.
Även granntjejerna kom in så jag hade 6 härliga ungar omkring mig.
 
 
Till middag fick alla en varsin korg med hamburgare och pommes att ta med sig ut i trädgården.
Köpte dessa söta små brödkorgar och hamburgarpapper på ICA idag.
Härligt i solen.
Nu ska tjejerna strax in i duschen sedan är det kvällsfika som gäller innan sängdax.
Själv blev jag tvungen att ta en allergitablett mina ögon e röda o svider,näsan kliar o nyser.
Är inte allergisk i vanliga fall men detta år känner jag av den hemska pollen.
 
 
 
 
 
 
 
Emma

Trevligt :-)
Kram från Italien! Emma

Marie

Men så härliga läskande bilder, så sugen jag blir

linah

såå gott!! <3

Natalia Richardson

Mums så gott detta fart ser ut. Hoppas du har haft en bra och fin dag? Ha en hink med kallt vatten nära när du är ute. Så du kan svalka av föderna då och då. En liten vattenflaska sprayflaska i handväskan när du är ute. Det kan hjälpa vännen.
Kram kram.

sandra.

Ser så underbart gott ut :D:D
jag har inga tips :( men hoppas det går över!

Amanda Jona [SPONTAN]

Alltså åh vad det där såg underbart ut!

Netti Starby

Vad jobbigt att du svullnar men att svalka sig brukar underlätta. Iallafall för mig :-D Kram

Paulina Holmberg

Men åh vad härligt! Och så mycket gott :D

jannice lindell

Vilkaunderbara dagar... smarta korgar!! pefekt ju.. Åå,,,vad skoj för dottern din med utflykt idg.. kram

Johanna

det där var nog den absolut härligaste fruktsalladen jag sett på länge!