Att hyra Julen


Har inte pyntat så överdrivet mycket till denna julen.
Första advent som var i Söndags höll jag på att bli tokig på sladdar o lampor som inte fanns ngn stans till adventsstjärnorna.
Samma visa varje år:)
 
Dessutom har jag ingen som helst julfeeling.
Vi firar ju inte ens jul hemma i Sverige detta år :)

Tänk om det fanns ngt roligt företag som kunde komma hem till en och julpynta.
Inga problem med lampor eller annat krafs som har en tendens att försvinna.
Man får fylla i vilken stil man vill ha i hemmet och de kommer hit o pyntar och tar även med sig sakerna när julen är slut  är inte det lite smart o skönt?
Undrar om det ens finns i Sverige?
Tål att tänkas på annars får jag kanske starta eget julföretag:)
 
 
 
Nu ska jag natta barn och packa skolväskor för imorgon gör vi ett försök till skolan det hostas en del från Engla.
Men vi gör ett försök så länge ingen lider av feber.
Får hoppas på det bästa.
 
Vad händer hos dig i kväll?
 
 
 
JUNITJEJ

En sådan bra idé! Kanske du får starta ett sådant företag!

Svar: Tack ja men det vore en affär idé:)
mammansprinsessor

Marie

Hehe ja det vore ju lite coolt, men dock så gillar jag att pynta, är mysigt =D

Moa

fina bilder!

Heléna

Så fina bilder :D Härligt att flickorna är så pass bra att de kan gå till skolan igen imorgon! Jag tror du skulle ha en bra företagsidé att pynta hos människor till jul! Företaget skulle ju kunna satsa på jul, nyår, påsk och midsommar och för dem som vill ha det lilla extra och bokar samtliga högtider får halloween på köpet ;) Hoppas du får en fin fortsättning på kvällen <3 Jag slappar och njuter av att inte göra ett dugg :D Kramar <3

Eva`s blogg

Haha ja du jag har inte heller så mkt julpynt men en fin ide du har ju :) skall ni inte vara hemma över jul kan det ju kvitta ;) kram å fin dag <3

jannice

Vissa år har jag inte heller julfeelings... Men detta år har jag. Dock strunatar jag nog att sätta upp alla julgardiner.. Haha

Emma Broberg

Ja, det vore skönt om någon kunde komma hem och fixa all julstämning haha!

Amanda Jona [SPONTAN]

Men åh, jag älskar verkligen att julpynta, vill knappt ens låta någon annan i familjen hjälpa till ;)

Cissi

Vad jobbig hosta och långdragen som många verkar ha fått :(
Krya på <3

elisabeth

förstår dig så väl julkänslan har inte infunnit sig här heller.....inte ens fått upp nga stakar,men men jul blir det ju ändå.så ditt företagsförslag skulle jag absolut nappa på,vi skulle kanske rent av slå ihop oss hihi :) ;)

Svar: Ja vi startar eget :)
mammansprinsessor