Cellprovtagning och utvecklingsamtal

 
Så härligt att solen skiner och isgatorna tinar upp.
Startade min morgon med en cellprovstagning.
Som jag avskyr dessa undersökningar där de ska gräva och man känner sig helt utblottat att ligga där och visa upp sitt heligaste:)
Men så känner säkert de flesta och tyvärr så är det ju en del som skippar dessa kontroller bara för just detta.
Så idiotiskt enligt mig.
 
Inlägget jag svamla om igår är nog lite knepigt att förstå och det ska de också vara:)
 

Kör vidare med mitt nyttiga race :)
Nu när snön smälter bort ska jag också börja ta mig ut på mina långpromenader.
Måste vaccinera oss till helgen det börjar bli tajt om tid nu.
Knepigt det där med vaccinationer det beror helt på vem du frågar.
Vi kommer bara ta Hepatit A och B
Visserligen ligger Mauritius i Afrika men vi ska inte in i djungeln.
Dessvärre farligt om vi trampar på ngn dödlig fisk.
Nu är det bara en månad kvar innan vi reser :)
 

Ska snart i väg på Alexandras utvecklingsamtal.
Hoppas hennes lärare inte tror jag är helt dum i huvudet:)
Hade två tider förra v som vi missade det ena pga  inställda tåg i snökaos.
Dagen efter tog jag fel på tid.
Tredje gången gillt nu då.
 
Önskar dig en fin Torsdag.
Jag tokgillar torsdagar den enda dag på veckan jag slår ner baken i soffan.
Wahlgrens värld :)
Det är min heliga tid o då ska det vara tyst.
 
 
 
Louise

Hej! Vore super kul om du ville vara med på min tävling som pågår på min blogg just nu.
Önskar dig en fortsatt trevlig dag.
Kram! :)

Åse

Är du arbetslös eller studerar du?
Obegripligt hur man kan/vågar strunta i cellprov som så många tycks göra.
Ni har så fint hemma och vilken underbar resa som väntar er!
Nu ska jag ta tag i mina böcker. Blivit student på "äldre dar" 😉

Svar: Tack så mkt ☺️Nejdå jag är inte arbetslös Jag är anställd av sambons firma och arbetar hemifrån än så länge ! Kul att skola om sig kan jag tänka mig
mammansprinsessor

Netti Starby

Vad roligt att ni reser snart och lycka till med utvecklingssamtalet :-D Kramis

H

Älskar vasen, vart har du köpt den? :)

Svar: Tack vasen kommer från MIO
mammansprinsessor

beccalundin.blogg.se

De där proverna är otroligt viktigt, bra att du gick.
Gick de bra på utvecklingssamtalet?!

Svar: Ja superviktigt! Kom en halvtimme sent men det gick bra:)
mammansprinsessor

elisabeth

finns nog många anledningar till att vissa hoppar cellprovtagningen.men det är ett urviktigt prov o så lätt att man får en förändring!!
jag hoppar inte över dem hur jobbigt det än är...
du får vara luddig,men lite nyfiken blir man såklart ;) kramiz

jannice

Jag avskyr också cellprovstagningar. Men är glad att gå dit! :)

Heléna

Så fina bilder! Hoppas att det blev bra när det blev tredje gången gillt :D Njut av din torsdagskväll fina du <3 Kramar

Svar: Tack;) haha jag kom försent en halvtimma pga tåget som hade strömavbrott kramar
mammansprinsessor

Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★

Usch cellprov det är nog snart dags för mig att gå på saken med. Ser inte framemot saken det minsta. Tycker dels det är oron med att klä av sig och lägga sig i stolen men sen är jag lite av en hypokondriker så går och oroar mig i flera veckor också :/

Nathalia

Vännen sms såg inget i media om det du skrev om i går.
Åh så roligt bara en månad kvar till resan.
Kram min vän.

Ramona

Så viktigt med cellprovtagning, jag tycker inte om det, men går snabbt ändå som tur är :) Men väntan på svar är inte roligt. Hoppas du får njuta av en fin fredag , kram

Eva`s blogg

Håller med dig men har man en kvinnlig
så är det ok tycker jag ,,,ja snart åker ni mysigt ser fram emot bilder ;) kram fina du ha en trevlig fredag <3