Feber slash Kräkor

 
Feber och kräkor ja bilden kanske inte hör ihop med rubriken men kräkor o feber är inget skoj att fota:)
 
Lämnade Nova på skolan sedan skynda jag mig hem till Engla som igår fick feber.
När jag var på väg hem skrev hon på snap chat att hon ville ha kakor och amerikanska pannkakor.
När jag kom hem gjorde jag smeten till pannkakorna sedan kom jag inte längre än så för hon mådde inge vidare alls.
Stackars liten:(
Men har fått i sig lite mat ändå.
Blir hemma även i morgon eftersom hon kräktes.
 
Passade på att städa Alexandras rum då jag inte kan med att se hur allt ligger utspritt överallt.
Tänkte bara dammsuga men slutade med storstädning och en möblering haha.
Får väl se om det får står kvar.
 
 Här stod soffan tidigare.

Nu står soffan här i stället:)
 
Skulle vara tjusigt med ett grått överkast men det skulle inte ligga på sängen utan under:) så vi skippar nog det hon har grå påslakan att byta till:)
Jag hoppas flickebarnet blir nöjd :)
Heléna

Så fint det blev i Alexandras rum - hoppas hon blir nöjd :D Inte alla som har en snäll mamma som städar och fixar när man är i skolan :D Så tråkigt att Engla inte mår bra - hoppas hon kryar på sig fort! Kramar <3

Jessica Högberg

Ha ha, mycket fint hoppas hon oxå tycker det

Netti Starby

Vad fint du har gjort och Alexandra blir säkert jätteglad! :-D Kramis

Sandra SG

åh så fint!

sv: det är otroligt roligt att packa upp en glossybox varje månad, jag är ju som ett litet barn på julafton.

Mirre

Så fint rum hon har, men hon får krya på sug snuttan och det hon önskade sig lät ju riktigt gott

Moa

jättefint!

Amanda Jona [SPONTAN]

Alltså åh så fint du gjort det, hoppas hon blev nöjd! :)

Nathalia

Så fint du gjord vännen.
Hoppas alla är friska snart,kram.

Eva`s blogg

Åh va fint, verkligen :) men så trist att hon är dålig, men bättre nu än till jul ...ta hand om er o fin dag kram <3

Emma Broberg

Så himla mysigt rum! Så skulle jag gärna vilja bo :)

starsinlife.blogg.se

Åh så fint!hoppas hon kryar på sig

Ramona

Fy så trist med baciller :( Hoppas ni mår bättre nu. Vad fint och mysigt ni har det. Kram och ha en fin advent :)

ullie

så fint i hennes rum
krya på alla sjuka verkligen inget kul i dessa tider me alla baciller

JUNITJEJ

Vilket fint rum!

Carro

riktigt fint hon har det!!