Fredag


Frukosten denna fredag fick bli kaffe ägg och knäckemacka från Katrin Zytomierska
Supergott knäckebröd jag äter det även utan pålägg.
Synd om priset bara men hittade detta bröd 20 kr billigare på en annan ICA
 
 
 
En grå o mulen fredag är vad som bjuds på idag.
 

Har suttit och googlat som en blådåre nu på vaccinationer ang resan till Mauritius.
Efter skola/jobb åker vi och vaccinerar oss och jag har bestämt att det räcker med hepatit A B
Börjar bli lite smånojig.
Jag har skrit ner en hel A4 sida med produkter från apoteket som ska med på resan.
Kan vara bra att ha med sig ett litet eget litet apotek som antihistamintabletter till plåster och en drös andra nödvändigheter.
Som jag längtar nu.
För dig som inte vet. I indiska oceanen utanför Afrikas kust öster om Madagaskar ligger paradisön Mauritius.
 
 
 
 
 
 
Netti Starby

Din frukost ser så himla god ut och så himla fin uppdukning :-D Kramis

Cissi

Å vilken härlig frukost och uppladdning inför resan. Förstår att du längtar

ajlimullersandvik.blogg.se

Jag äääälskar idén med bullet journal, och jag använder mig av bullet-systemet i min kalender som du kommer känna igen när det kommer ett inlägg om det ^^ Men just det med att rita och skriva snyggt och varje dag är inte min grej. Jag är sjukt inspirerad av de som klarar av att hålla en bullet journal under en längre tid :D :D

Jessica Högberg

När åker ni, hur länge? Lite avis...

Svar: exakt 4 veckor kvar:) kram
mammansprinsessor

Natalia Richardson

Hoppas det gick bra efter jobbet/skolan?
Ser fram att se blder från eran resa kommer bli jättekul.
Trevlig helg gumman,kram

jannice

Verkar gott. Har inte smakat hennes bröd ännu. Men lär ju testa! ❤

Svar: Det är supergott kram
mammansprinsessor