Friday

Gårdagens bilder från resturang timmermans som ligger på söder.
Vi firade broder som fyllt år :)
Åt en trerätters barnen fick min efterätt. Helt okej mat jag valde stekt halloumi med basilikadressing honung och valnötter o Capris till förrätt.
Till huvudrätt valde jag smörstekt röding och tunnskalig potatis.
Lite snålt om grönsaker men helt ok :)
Hade trötta barn i bilen som somnade bums på vägen hem.
 
Ikväll är jag gräsänka
Så himla tråkigt.
 
Björn är ute med vänner o spelar boule och dricker öl.
Så konstigt det där att jag aldrig någonsin är medbjuden ;) inte för att jag vill men ändå.själva principen.
Ungefär som jag skulle lämna honom hemma när jag är bjuden på middagar hos vänner?
 
 
Går inge nöd på mig jag har mitt glas med vitt och mina småtjejer i soffan som ser tv.
 
 
ullie

gubbgrejer....

så fin du är <3

Du som har det så fint hos dej men tack va gullig du är

mm meeen vilken god förätt eller :D

Amanda Jona [SPONTAN]

Lät verkligen som en underbar kväll :)

Eva`s blogg

så mysigt & fin du :) ja att vara tillsammans är ett stort plus önskar dig en fin lördag kram

Jessica Högberg

Oh Timmermannen är bra, länge sen jag var där

Netti Starby

Vad mysigt och vilken fin blus! :-D Kramis

Anonym

Så gott och mysigt!