Fröken Uggla och Årets Blossa

 

Har ni hunnit med att prova årets blossa glögg?
Faller inte mig i smaken i varje fall, märklig smak.
Smakar blaj.
 
 
Nepp jag e inte sur jag är bara koncentrerad på att se klok ut i mina nya brills fån Ray ban :)
Klok som en uggla sa fröken Uggla.
 
 
 
Måste vänja mig med dessa progressiva glasögon och det var inte det lättaste förra veckan då jag hämtade ut dem.Kände mig som en fyllekärring.
 

Men jädrans sköna e dem och jag ser på avstånd nu:)
Linserna orkar inte en hel dag det blir suddigt.
 

Hoppar till varje gång jag går förbi en spegel :) Inte lätt när man blir rädd för sig själv.
 
Fredag och snickarna  är klara för denna gång.
Gör come back när fönsterna är leveransklara.
Det kommer bli så fint.
 
Nu ska jag ska snart hämta hem tjejerna från skolan.
Det är fortfarande inte plogat på trottoarerna så man halkar runt som värsta fylletanten.
Måste sedan skotta våran baksida och jag är glad att INGEN var ute sent i går kväll när all snö ramlade ner från taket.
Livsfarligt och nu ligger våra solstolar undertäckta av snö poolen ser inte ok ut tror skyddet fått sig en rejäl dänga.
 

Men jag är glad för att vi har snö :)
 
Tjoohey hämta hem barn var det och ikväll blir det ny glögg ;)
 
 
 
 
Netti Starby

Vad tråkigt att glöggen inte var god men jag ska köpa den ändå bara för att flaskan är så snygg :-D Kramis

sandra.

Jag tycker inte om glögg så ska absolut inte köpa den haha, och så fina bilder på dig, dina brillor är ju jättefina och passar dig, men du är en sån person som passar i alla brillor tror jag haha så fin! kram <3

Jessica Högberg

Man vänjer sig både med utseende och progressiva glas😉

ajlimullersandvik.blogg.se

jag blir rädd för min spegelbild för att jag klippt av så mycket hår, haha. Men dina glasögon är såååå snygga.

Glögg testar jag inte förrän första advent, men dricker bara glögg med en massa alkohol i... heheh.

Svar: såklart det ska vara alkohol i glöggen:) kram
mammansprinsessor

Julia Svensson

Åh vad fin du är!!

Svar: Tack snälla.
mammansprinsessor

Gabriella

Åh såå mysigt med så mycket snö, här har vi ingenting!! :(

Mirre

Du påminner om Maggan Graaf i dem, supersnygga

Svar: Tack kul att höra då behöver jag inte gömma mig om jag är lik Magdalena:)
mammansprinsessor

ullie

jätte fina men gud ja det rä jobbigt har inte använt mina linser pga det . får väl börja lite smått igen då ja inte gillar dem

har hört fler som ine gillar glöggen

Eva`s blogg

Men gud så snygg du är i dom mina näste blir typ den modellen :) nej har ej hunnit smaka glögg ännu ..ha en fin lördag finaste du kram <3

Agnes

Vad fin du är!! Dina glasögon passar dig! <3

NICOLE

Så fin du var i glasögonen! =) Och jag har inte smakat årets glögg utan en annan som var supergod :) Kram

Svar: Tack så mkt kram
mammansprinsessor

Helen

Åh så fin du var! Tkr du likar Maggan Grahf. Jaså den va inte God :-/

Svar: Tack det var smickrande att höra:)
mammansprinsessor

Emma Broberg

Så mysigt med snö, man känner verkligen att julen närmar sig.

sandra.

Nu är min tävlingen avslutad och vinnaren är dragen, det blev du som vann <3 så mejla mig din adress osv så jag kan skicka skalen <3 kram på dig fina!

Svar: Så roligt att jag vann ska maila dig på direkten:) kramar
mammansprinsessor

Sandra SG

så fina glögg glas

elisabeth

tycker du är fin även fast jag själv inte gillar dessa typ av brillor....gällande progressiva så har jag ännu inte lärt mig efter 2 år hahaha
poolen ser rätt insnöad ut ;) kram

jannice

Vilka snygga glasögon! :)
Jag skulle behöva när ja kör bil långt tror jag.
Får ofta ont i huvudet,suddig i ögonen och trött...
Så tror det är dags :)

Denna blossa glöggen ska vi testa kommande helgen. Var den bra?

Ok, äter du LCHF också el? :)

Svar: Nja ingen hit det var kråkbär i glöggen.Nej då men jag har slutat med godis kakor läsk allt synligt socker förutom alkohol då:) försöker sluta med bröd men lite svårt att sluta helt ibland unnar jag mig.
mammansprinsessor

ullie

ojdå nu kikade ja visst in igen
men då skickar ja bara en kram o önskar fin måndag o du .. du är en riktig pingla i dom glasögonen <3

Heléna

Så fin du blev i glasögonen! Jättefina bilder på dig :D Vad var det för smak på glöggen? Jag testade Blossas Blåbär och Ingefära och den var inget vidare *urk*... Så roligt att du vann mobilskalen hos Sanda - grattis :D Kramar <3

Svar: Tack så mkt:) är lite ovan fortfarande men jag kombinerar med linserna:) Det var kråkbär i glöggen.Ja jättekul att jag vann.stor kram
mammansprinsessor

ajlimullersandvik.blogg.se

Har hunnit testa den där glöggen nu, för jag blev bjuden av farfar på farsdag.. och det smakade korkskadat vin typ!? Huu!

Anna - mamma till två prinsessor och en prins

Så snygg du var i dina nya brillor! De passar dig jättebra!
Här har snön regnat bort nu :(
Stor kram