Helgen som var

I fredags var tjejerna bjudna på kalas hos granntjejen som fyllde 7 år.
 

Lördagen bakade jag en kanelbullekladdkaka blev dock inte så fin men tydligen god enligt barnen och deras kompisar :)
Jag äter fortfarande inte sötsaker håller mig borta från det ett tag till men jäklar så sugen jag har varit i helgen.
 
Till middag gjorde vi Taco carnita och det blev riktigt gott dock lite väl starkt så barnen klagade lite:)
 
 
 
Fars dag på söndag och tjejerna hade ritat så fina teckningar till pappan.
Även ny tröja och mössa låg i paketen från Gant.
 

Fars dag koppen köpte vi förra året så den tog vi fram till morgonkaffet.
 

Fars dag middagen intog vi hemma
 
 
 

En gammal bild på oss alla tillsammans
Bästa pappan /bonuspappan
Netti Starby

Vad mysigt ni har haft det och så fina ni är! :-D Kramis

Emma Broberg

Vilken fantastisk fars dag ni verkar ha haft!

Marie

Så fin bild på er, fin familj och duktig du är som håller dig från sockret, fungerar det bra?

Svar: Tackar:) jodå lite sugen har jag varit under helg o just nu så jag får väl hitta lite alternativ phjuh....kram
mammansprinsessor

Heléna

Så fina kalasflickor :D Kanelbullekladdkaka låter spännande - har jag aldrig testat :D Så fint ni gjorde till Fars dag - riktigt lyxigt :D Underbar familjebild - ni är så himla fina!!! Hoppas du har haft en bra start på den här veckan härliga Petra :D Kramar <3

Elisabeth

Du har inte funderat på att baka sockerfritt till dig? Om nu begäret sätter in 😀 finns mga bra recept utan socker. Tjusigt som alltid hemma hos er 👍 kram

pillan

Vilken härlig fars-dag! Min sambo fick nöja sig med fina teckningar från Nikki för jag var lite seg i luvan och hade ej orkat anstränga mej i några present-inköp...ooops ;)

Kram P