LE CREUSET

 

 Vi har köpt oss en till stööööre gryta.

Nu kan vi laga mat till väldigt många personer och det är perfekt när man är många ibland när det vankas kalas och festligheter.
 
Vi invigde den igår till den goda gulschgryta vi hade till middagen.
 
 

Gör du mkt grytor/värmande soppor så här årstid?
 
Heléna

Underbart med stora grytor! Jag har ovanan att alltid laga till storkok när jag lagar mat så det blir matlådor att stoppa i frysen :D Älskar att göra grytor, men det blir alldeles för sällan tyvärr. Älskar sjömansbiff och det är perfekt att göra i en riktigt stor gryta. Kramar <3

Amanda Jona [SPONTAN]

Åh, grytor och soppor är ju det bästa på vintern!

Jessica Högberg

En hel del, behöver oxå en stor gryta

ullie

verkligen härligt med såna kötgrytor o fin är den

vi hade en där ja bodde när ja va liten en mindre ort . den stora istaden är oxå nästa helg men på senare år sådär kul bara o inte en enda tomte förra året såå ja vi får se

kramiz fina

Natalie Salazar

Sånna där älskar min mamma :)

Netti Starby

Vad härligt och jag skulle också behöva en större gryta :-D Kramis

Eva`s blogg

Nej men jag borde :) fin kastrull du köpt :) fin dag kram <3

Marie

Oh sådan skulle jag också vilja ha

jannice

Å, en sån vill jag med ha. Var grytan bra?

Svar: Den e superbra har en mindre variant sedan tidigare men nu behövdes en större när vi är många.
mammansprinsessor

Boel

Super fin :)

Ramona

Vilken fin och bra :) Är ju så gott med grytor och stekar m.m Väldigt bra köp, vi har en liknande som jag älskar. Kram fina du och ha en toppen dag <3

Emma Broberg

Dem där grytorna är SÅ najs!

Sandra SG

så fin! En sån har jag velat ha länge nu! :D

starsinlife.blogg.se

Älskar den grytan! Så fin :) ha en bra dag! Kram

Liv Ringström

Åh vill också ha en sån, känns som typ grytor och liknande kommer bli så mycket godare ungefär som att jag ska bli bättre på matlagning med en sån i köket :P

Svar: Ja men så är det 😊
mammansprinsessor