Måndag

 
God förmiddag hemma hos familjen cirkus som bjuder på ny show varje dag:)
 
Måndag och hemma är jag med alla mina tre tjejer.
Den ena hostar och har lite feber
Den andre den hostar och har även lite feber
Den tredje har ingen skolplikt och fick vara hemma och hålla oss sällskap.
 
I helgen bjöd vi över goda vänner på middag och glögg.
Även grannen tittade in o sa hej.
Riktigt trevligt och huset fullt av barn/ungdomar.
 
Fick denna smarriga påse från gateau med aprikosmarmelad och solrosknäcke av våra matgäster.
Har dock inte testat marmeladen då jag kör sockerfritt ett tag till.
Knäckebrödet var super och det passade bra till mig istället för pepparkakor till glöggen:)
 
 

Önskar dig en fin Måndag här i Svealand har vi sol och snö. Det kom lagom till första advent.
Netti Starby

Vad kul med lite presenter och så mysigt ni har haft det :-D Kramis

H

Så mysigt! Gott med glögg :)

Heléna

Men stackarna då :( Hoppas de kryar på sig snabbt flickorna! Så rolig present - knäcket låter jättegott och marmeladen hade jag absolut skedat mig igenom fortare än kvickt ;) Du har betydligt bättre karaktär än jag :D Hoppas du får en riktigt fin kväll <3 Kramar

Tilda Barkselius

Gud så gott!

Amanda Jona [SPONTAN]

Mysigt ändå med lite glögg där i sjukstugan! :)

Eva`s blogg

Mmm så gott & visst är det mysigt med folk runt sig trist att ni har sjukan i hemmet hoppas det ger med sig snart ha det gott fina du kram <3

Emma Broberg

Härligt att få testa det! Krya på de små!

Marie

Oh så gott det där såg ut och lät, samt fortsätt krya på er. Kul att grannarna kom förbi