Onsdag

En rumsgran och en ren har flyttat in hos oss :)
Snart första advent och igår pyntade jag tv-bänken på ovanvåning med en gran och en ren.
 
Fick en konstig magkänsla och tänkte tillbaka hur det var första advent förra året.
En tillbakablick med en massa ångest förtvivlan funderingar....
Det var nog den värsta mardröm jag någonsin varit med i
svamlar lite då jag inte kan berätta vad som hände oss.
Vill bara fokusera på allt det goda som händer.
Måste tänka att allt kommer att ordna sig till det bästa.
Min mamma var ofta frågande över hur mkt tråkigheter jag orkade med.
Hon tog på sig alla mina problem och det är väl lite så en mamma gör.
Man vill skydda sina barn i all evighet.
Jag väljer att stoppa här.
 
Denna låt/text från Eric saade är så fin.
 
När stormen river, när broarna brinner När hopp och mening, bara försvinner När du känner dig liten, och när ingen finns där Då är du ändå aldrig ensam, så länge jag finns här
Jag kan gå hela natten, ta ett flyg eller tåg Det spelar ingen roll var du är Jag kommer dit ändå
Du är aldrig ensam, så länge jag andas Så länge mitt hjärta kan slå Du är aldrig ensam, glöm aldrig det Jag gör vad som helst för dig, det hoppas jag du vet Ja det hoppas jag du vet
Om dom du litar på sviker, om din dröm föll i sär Då kan jag påminna dig om, hur mycket du är värd Den där rädslan du känner, ja den är inte du Och hur skrämmande den än verkar, så ebbar den ut
Jag kan gå hela natten, ta ett flyg eller tåg Det spelar ingen roll var du är Jag kommer dit ändå
Du är aldrig ensam, så länge jag andas Så länge mitt hjärta kan slå Du är aldrig ensam, glöm aldrig det Och jag gör vad som helst för dig, det hoppas jag du vet Ja det hoppas jag du vet
Så när du inte längre orkar, då orkar jag för två När du inte ser nån utväg, då hittar jag en ändå Du har givit mig så mycket genom åren som har gått Är det största man kan få, det har jag fått
Du är aldrig ensam, så länge jag andas Så länge mitt hjärta kan slå Du är aldrig ensam, glöm aldrig det Jag gör vad som helst för dig, det hoppas jag du vet Ja det hoppas jag du vet
Och det vet jag att du vet
 
Netti Starby

Åh vad fint och den där texten är jättefin! :-D Kramis

Natalia Richardson

Så fint du har gjord vännen.
Ja denna låt är vacker,kram

Gabriella

Åh så fiiint!!

Heléna

I många fall så är det små saker som gör att man skakas om lite extra och påminns om något ledsamt från det förflutna :( Ibland gör saker ont fast ingen annan kan förstå det. När alla är glada och ska fira valborg så ler jag utåt, men inombords gråter jag varje år och det har jag gjort sedan 2004 när pappa somnade in. Jag satt hos pappa hela valborg och strax inpå första maj så somnade han in :(

Jättefin låt text <3 Många kramar fina du <3

Svar: Förstår dig verkligen det är tungt med dessa hemska minnen.TAck o lov handlar inte detta om dödsfall i varje fall 💞Men tungt och svårt att vilja acceptera .kramar till dig fina Helena
mammansprinsessor

elisabeth

ååå vilken fin text måste leta upp o lyssna på den med :) livet har ups &downs inget konstigt med det,även fast de dåliga dagarna suger :( ....kram <3

Svar: Ja det blir bättre 💞Kram
mammansprinsessor

ullie

åhhh ja men just ja va vad det för hemsk heter usch
ibland är det inte kul att tänka tillbaka .

oj det va en fin text vet inte om ja hört den
kram fina vännen

Svar: Ja det var tufft och nu har det gjort sig lite påmint igen men det blir nog bra det måste bli bra 💞Kram
mammansprinsessor

ullie

Glömde säga: du har sååå fin to mysigt hos dej
renen sån har ja me =) =)

maria eek

Så mysigt ni har det! Och stor kram på dej!

Eva`s blogg

Mysigt & ang minnen så kommer dom oavsett förstår dina tankar , men nu skall ni snart resa åh lyllo kramen fina du <3

Svar: Ska bli jätteskönt att resa iväg 😎Kram
mammansprinsessor

Marie

Så fint du pyntat, vi pratade om att skaffa en vit plastgran i år, men de är ju så dyra, så vi avstår det, ja sedan kan nog vår tös inte låta bli hehe

linah

du har så mysig inredning:D