Välkommen Måndag

 
 
 Ny vecka och nya tag.
Jag drar ett streck över denna helg som var och tar nya härliga tag denna Måndag.
Känner mig lite vilsen här i bloggen hur jag vill göra.
Känner mig naken och skör som delar med mig så mkt av mitt liv och den sorg jag bär efter mina föräldrar.
Mkt är väl en bearbetning men frågan är hur jag vill göra.
Jag får ett sådant enormt stöd från er som alltid efterlämnar så fina kommentarer.
Jag hoppas jag inte tråkar ut er med allt för många sorgsna inlägg :)
 
Jag har i alla fall köpt lite färglada ljus och en fin blombukett :)
 

Känner mig i alla fall lite extra glad i dag då jag har varit iväg och betalat våran resa som går mot Mauritius nästa månad.
Som jag längtar nu.
Att få komma bort och få lite miljöombyte är precis vad jag behöver nu.
 
Nu ska jag klä på mig och ta mig ut i kyla o snö för att hämta hem mina minsta stjärnor från skolan.
Har ni fått snö?
 
 
 
 
 
 
 
 
H

Älskar vasen. Superfint :)

sandra''

Tycker inte det är tråkigt att du delar med dig av sånt, det är ju inte kul att höra att du mår dåligt osv, men det är ju naturligt och det är ju sånt som händer i livet, så jag tycker du ska fortsätta att skriva om det du vill, oavsett om det är deppigt eller inte, jag som är en trogen läsare / följare vill läsa om allt du skriver om, vi är ju här för att peppa med värmande kommentarer så du ska känna dig lite bättre. <3

Vill också säga att du har det så fint hemma, och jag älskade ljusstakarna, himla fina! <3 kram

Svar: Tack finaste tjejen 💞 Du skriver alltid så fina kommentarer ❤️Kram
mammansprinsessor

Carro

vilket snyggt bord! var är det ifrån? och kuddarna är också riktigt fina, vill ¨så gärna ha några kuddar från Lexington.

klart du ska dela med dig av sådant! det är skönt att bearbeta. du är såå värd resan till Mauritius, kram!

Svar: Tack snälla💞Bordet kommer från stalands möbler kram
mammansprinsessor

Julia Svensson

Åh gud vad fint!

Netti Starby

Usch jag har fått snö och vad härligt med en resa :-D Kramis

ajlimullersandvik.blogg.se

Jag tycker att det är bra att utelämna sig lite i bloggen, för att få stöd och för att vi som läsare ska kunna förstå <3

NICOLE

Förstår att det känns skönt med en stundande resa. Hoppas den gör dig gott :)
Vad fint det blev med färgglada ljus och blommor:) Det piggar upp. Här har det snöat som bara den idag och jag bara myser =)

ullie

Du glömmer väl inte att packa ner mej i väskan ? =)

Ja tycker att det är bra att vi "pratar" om allt oå för alltid känner man som du säger att man får sitt stöd oxå <3
o kommentarer värmer så mycket.
och man Får gnälla som de söta skriver till mej hihi
kram på dej min fina vän <3

Gabriella

Åh så roligt att få resa och komma bort lite!! Tycker verkligen inte att det är tråkigt med sorgsna inlägg, man måste få skriva av sig och det hoppas jag att alla förstår!! Kram fina du

Emma Broberg

Så himla fin matta, en riktig dröm!

Heléna

Du har så fint hemma hos dig Petra och blombuketten är otroligt fin! Jag tror att det är bra att prata/skriva av sig så man lättar på känslotrycket inombords <3 Ibland har man tyngre perioder och skriver lite mer allvarsamma inlägg och i andra perioder så känns livet lättare och då blir det mer glädje i inläggen. Det är det som visar att vi alla är mänskliga och inte bara lever bakom en påmålad fasad. Var dig själv underbara Petra - skriv av dig när du är ledsen och dela med dig av din glädje när du är glad - vi tycker lika mycket om dig hela tiden!!!! Kramar <3

Marie

Man ska utelämna sig lite, tror inte att man ska vara för privat då blir bloggen tråkig

Och din blogg är äkta och precis bra, ni bor verkligen sååå fint

Nathalia

Förstår vad du menar vännen,med din blogg. Därför jag tänker börja om med mitt bloggande från början. Bara ha kvar dom inläggen jag vill ha kvar FN gamla. Lägga över i nya.
Jag tycker inte alls du är trågig min fina vän.
Kram kram

Amanda Jona [SPONTAN]

Åh så underbart med Mauritius!

Jessica Högberg

Fortsätt dela med dig när du vill!
Värme och miljöombyte låter toppen!

Eva`s blogg

Härligt med en resa :) ja lite snö har det kommit här brrr o jag mår bättre ...skönt

kram å fin dag

eva linah

härliga bilder! <3

starsinlife.blogg.se

Ja här snöar det oxå... Åhhh ska ni dit! Gud så härligt! Där ska väl vara underbart ♡ vi var på Aruba förra året vid denna tiden. Nädå, inte ett dugg utråkande, du inspirerar med ditt fina hem ♡ kram

elisabeth

jadå här uppe i norr har vi med fått snö..snön går väl an men kylan brrrrr........ :( däremot så har vi inte haft det lika kaotiskt här som i sthlm,märkligt att det alltid blir så....

elisabeth

skulle också vilja åka till värmen,får jag plats i din resväska ;) ;) kram

Svar: hehe som jag längtar nu....kram
mammansprinsessor