Vände hem igen från skolan

Bilder som jag tog förra veckan i Englas rum.
Hej mitt i veckan.
I morse när vi kom till skolan fick vi vända lika fort.
Jag tog med mig Engla hem.
Hon mådde illa redan vid frukostbordet men jag tyckte vi kunde se om det gick över på vägen till skolan.
Men det ville det inte göra.
så jag tog med hem igen efter vi lämnade Nova.
Tror farmor/farfar blev förvånade när vi kom hem igen.
 
 
Ingen större skandal.
Engla har sovit och ligger här på soffan och ser tv och spelar på paddan.
Men känns lite varm så vi får allt se.
kan ju vara vaccinet också.
 

En tjej som fullkomligt älskar att bygga lego, hon bygger allt själv efter beskrivning.
 
Ännu mer lego.
På Englas nattduksbord lägger jag alltid hennes tandställning i den lilla söta väskan.
Hon är så himla duktig med  sin tandställning och hon påminner om vi vuxna glömmer ge henne den innan hon ska sova.
Nu behöver hon den bara på nätterna , annars så hade hon den dygnet runt förutom när hon skulle dricka eller äta.
Hon lärde sig snabbt hur hon skulle göra.
I januari blir hon klar med denna:)
 
Nu ska jag kurera min tjej
Önskar dig en fin Onsdag.
 
 
Netti Starby

Vad roligt att det går så himla bra för henne med tandställningen och hoppas att hon kryar på sig! Kramis

Cissi

Krya på er <3

Ja vi bor nog inte så långt ifrån varandra ;)

Heléna

Stackars lilla gumman :( Hoppas Engla kryar på sig snabbt - inget roligt att vara sjuk <3 Så roligt att Engla gillar Lego! Jag älskade det också när jag var liten och förde över intresset till mina barn så jösses så mycket lego vi hade här hemma ett tag när alla barnen ville bygga samtidigt :D Hoppas ni får en mysig kväll <3 Kramar <3

Fröken M

Usch då ! Hoppas hon kryar på sig fort ! Kram

jannice

Krya på!! Hoppas hon blir piggare.. Kram

Eva`s blogg

Åh så trist men gud så fint rum :) <3 hoppas hon mår bättre snart :) lego är poppis jag vet :) ha en fin dag kramen <3

H

Stackars tjejen :/ Hon får krya på sig <3

ullie

ser ut som ebbas tandställning

ta k snälls du fortsäätt gärna rösta <3