Vilken Flyt jag har

 
Hej Tisdag
Vilken himla bra start på denna vecka.
Vilken jäkla flyt jag har :)
 
Loggade in på min mail och såg att jag vunnit hos Angelica
Inte nog med det jag har även vunnit hos fina sandra 
Tackar så mycket för det.
 
 
 Hade bokat en tid på Apple store i Täby centrum igår kväll.
Våran padda har blivit spräckt i glaset och min iphone är var kass den dog så fort jag gick in i vissa appar och orkade inte riktigt med.
 
Fick som förslag att de kunde köpa in min mobil och att jag kunde köpa en ny för 4 Tusen kronor eller att vi bara skulle byta batteriet för 800 kr.
 
Funderade en stund men kände att vi testar med att byta ut batteriet  och ser om det blir bättre.
Lämnade in telefonen och fick återkomma när allt var klart en timme senare.
När vi kommer tillbaka har jag fått en helt ny telefon eftersom de råkade paja min när de skulle byta batteriet haha vilken lycka:) så 800 kr för en ny mobil var ju inte illa.
 
 
 
Ja men ibland ska man väl ha lite tur också :)
 
 
 
Netti Starby

Vad kul att det gick bra med telefon och paddan och grattis till vinsterna! Så fint ni har det :-D Kramis

Eva`s blogg

Grattis det är du värd :) <3 så roligt ja ibland får man ha tur :) kram å fin kväll

ajlimullersandvik.blogg.se

men grattis, bde till vinsterna och en sprillans mobil för 800 spänn!? OMG liksom!!

Days by Johanna

Grattis till vinsterna och gött flyt med mobilen!

Tack för kramen det värmer :)

Sandra SG

men oj så fina bilder! och vilken tur du haft!

sv: hum jag ska ta och läsa vidare om eksem. Min mamma har haft sedan hon var liten torreksem och det liknar hennes men man kan säker ha olika. Ska läsa på lite

Heléna

Så fina bilder! Du har så fint hemma hos dig Petra :D Grattis till det du har vunnit och wow - en ny telefon för 800 kr är ju inte fel :D Tråkigt med din tå :( Finns det inga ilägg på apoteket som kan lindra? Upptäckte en hel uppsjö med konstiga hjälpmedel för fötter när jag var på apoteket förut för att köpa iläggssulan till mina skor :D Kramar <3

Marie

Men den flytvågen rider vi på, sicken flax =D

Natalia Richardson

Stort grattis min vän. Blir så glad för din skull,vilken tur med mobilen du hade med,kram.

ullie

men grattis till dej både vinna o få men vilken tur i bland har man det men det va längesen för mej tråkigt nog

nu lägg dax här för nattugglan ha ha kramiz

Amanda Jona [SPONTAN]

Men åh så roligt, grattis till vinsterna! :)

eva%20linah

så fint:D

Jessica Högberg

Vilken härlig Tur dag!

elisabeth

haha ja det måste jag kalla flax :D :D