För att jag har vunnit en smakbox

Tooodelidoo
 
Grått väder med regn o rusk denna söndag.
Vi håller oss på hemmaplan med allt vad det innebär.
Barnen har kompisar hemma så de går det ingen nöd på.
Vad gör jag ?
Jag städar vad annars :)
Ingen annan gör det om inte jag gör det.
 
Jag var med om den fina tävlingen inne hos frökenM
Så roligt att jag vann en smakbox fylld med härligheter
 Tackar för den!
 
Goooodis som barnen fick äta av under helg. Sedan massa nyttigheter som passar mig perfekt:)
 
Netti Starby

Vad kul att du vann och spännande innehåll :-D Kramis

Fröken M

Väl värd lite godsaker :)
Här ka viggo snabbt beslag på godiset !
Thaimat ska lagas i veckan.
Kram

Fröken M

Väl värd lite godsaker :)
Här ka viggo snabbt beslag på godiset !
Thaimat ska lagas i veckan.
Kram

Anna - mamma till två prinsessor och en prins

Så lyxigt! Stort grattis till vinsten :)
Kram

jannice

Grattis till vinsten! Alltid roligt att vinna =)

Natalia Richardson

Grattis vännen så roligt.

Hanna Karlsson

Vad kul! Grattis. :-D