Grey

 
Har köpt nya grå sängkläder och jag älskar det :)
 
Hej Torsdag !
 
Det är grått både inne och ute....
 
Denna årstid är ju lite mörk o tråkig och inget man kan göra något åt om man inte köper en flygresa till ngt exotiskt land då.
Men jag håller ut till December då vi reser till Mauritius.
Till dess ska jag leva i nuet och njuta av allt annat som livet bjuder på :)
 

Vaknade på ett sjuhelvetes humör i morse sovit dåligt? PMS?
Konfliker med ett av barnen och jag tycker det är så jobbigt när man lämnar hemmet osams.
Jag har dåligt morgonhumör och avskyr att stressa om mornarna.
Avskyr när det är stökigt och ingen plockar upp efter sig.
Att se detta på morgonen kan bli katastrof i min hjärna.
Vill inte känna mig som en slav.
 
 

Nöjd är jag i alla fall med våran skjutgarderob fattas bara belysningen som tillhör så tills dess har jag kvar den fula taklampan :)
 
 
 
Gardinerna ska fållas upp så de får bättre fall. Tycker om mkt tyg men dessa behöver kapas lite.
Har alltid min burk med nattkräm på nattduksbordet så jag inte glömmer bort den:)
Ska bli underbart att få krypa ner i renbäddad säng efter kvällens avsnitt av Wahlgrens värld.
Förr bäddade jag alltid rent en gång i veckan/fredagar.
Men kan tillägga att så ofta byter jag inte lakan längre.Kanske varannan.
 
Hur ofta byter du påslakan?
 
Haha nu tänker jag på Katrin Zytomierska som ställde frågan på insta ang  badlakan:)
Hon hade en fråga om man delar badlakan med sin familj eller om alla har en varsin.
Det blev många upprörande svar:)
Jag förmodar att den som har duschat är ren och jag har ingen som helst bacillskräck mot familjen som väldigt många andra tydligen hade.
Att dela handduk var som att dela tandborste typ men nej det tycker inte jag:)Tandborse skulle jag inte vilja dela då är jag utan.
Men jag har min egna handduk som  oftast hänger på handukstorken :)
Så nu vet ni det.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Freja

Så fint :)

Netti Starby

Usch konflikter på morgonen är verkligen jobbigt men vad fint det blev med grått :-D Kramis

N

Fint!!

ullie

vill byta en gång i veckan så ibland blri det så :S
gud så fint du har det så mysigt
ja man skulle kunna tro det e matteus o den fina tallriken men vet du Icamaxi är den köpt på hi hi men ja älskar den oxå
kramiz o fin dag <3

eva linah

fint!

Therese Bjärstig

Så vackert sovrum! Och skönt att ha solresa i december att se fram emot 👍

jannice

Jag vet hur du känner... Jag har också morgonhumör ibland... Å,hatar också att skiljas ifrån hemmet osams eller nästan osams...

Å,snygga påslakan. Grått är så fint.
Jag tror man sover skönt i den färgen=)

Mirre

Oh ni har sååå fint och gråa sängkläder är ju så snyggt

Natalia Richardson

Så fint du har det vännen.
Jag bådar rent varje torsdag,dammsuger och tvättar alla golv.

annelie

va fin matta :D

Heléna

Du har så fint Petra :D Visst är det tråkigt att bli osams på morgonen :( Jag är ingen morgonmänniska och det vet familjen så de tar väldigt mycket hänsyn till mig <3 Angående att byta sängkläder så bytte jag också en gång i veckan förut, men har kommit fram till att jag känner att det räcker att byta var tionde dag :D Varför just efter 10 dagar vet jag egentligen inte, men det känns lite lagom så där :D Hoppas du får en fin helg :D Kramar <3

Eva`s blogg

vintern byter jag i sängen 2 ggr i månaden men på sommaren 4 ggr då man är varm o så sen beror det på det blir oftare ibland. Snyggt du fixat det i sovrummet, badlakan har jag ett själv så klart! he he fin fredag snygging kram