Halloween coming up


En vecka kvar till Halloween.
Vi har förberett oss med läskiga nuggets pommes och pasta och en massa massa godis och en pumpatårta.
 
 
 
Nu är vi redo för alla spöken som kommer och knackar på våran dörr.
Vi kommer bjuda på godis för något bus vill vi inte ha :)
Perfekt med inslaget godis så vi slipper läskiga fingrar i godishinken med baccilusker.
 
Vad gör ni på halloween?
 
här såg det ut för två år sedan hemma hos oss
Vore kul med en liten tillställning igen.
Får se om någon vänlig själ vill bjuda över oss på lite kusligheter :)
 
 
Heléna

Så mycket roligt du har fått tag på i matväg till Halloween :D Jag vet inte hur det blir här till Halloween - mina barn börjar bli för stora för att vilja klä ut sig och göra något speciellt och vi har inga i vår umgängeskrets som fixar festligheter kring Halloween heller. När barnen var små så hade vi alltid Halloweenfest här hemma hos oss :D
Hoppas du får en fin start på den här veckan Petra <3 Kramar

Eva`s blogg

Men va fint ni hade det tittade tillbaka på inlägget :) ja vi firar inte denna helg alls, men min dotter med familj gör det riktigt ordentligt ha ha moaaaa

ha en fin måndag kram fina du

Jessica Högberg

Oj oj så mycket gott,bus lär ni slippa!

jannice

Vad roligt!! Var köper man allt de där?=)

Svar: Köpte detta på Lidl :)
mammansprinsessor

jannice

Vad roligt!! Var köper man allt de där?=)

Netti Starby

Jag firar inte halloween men godis ska jag ladda mitt hem med ifall spöken knackar på dörren :-D Kramis

Eva Linah

åh så kul:D själv ska jag inte göra nåt haha!

Cissi

Vilka roliga :)
Var har du köpt dom?

Svar: Lidl :)
mammansprinsessor