Höstnytt


Köpte likadana stickade tröjor åt mig och tonåringen.
 
Engla var med och valde denna coola jacka/kofta

Höstboots hittade vi billiga på skopunkten de används så kort period typ fram till första snön.
Sedan blir det rejäla vinterkängor.
 
Engla valde sina själv och Nova fick dessa med stjärnor.

Hej mittiveckan
 
Engla har varit hemma från skolan idag.
Inget värre än att hon har sovit så dåligt och haft ont i tänderna.
Tyckte faktiskt synd om henne i morse, varje natt får hon gå upp och ta ur sin tandställning den trycker på nu sedan vi spände den förra v.
Hon har svårt att ha den 24 tim det funkar inte riktigt.
Hennes fröken sa åt henne att ta ur den i måndags för det gjorde så ont.
Tur vi ska till tandläkaren på fredag då får de spänna om den el nåt.
Så synd för hon behöver bara ha den 6-8 v.
 
Njuter inomhus med en god kopp kaffe medans Engla sitter här och spelar sims.
Ska snart ut i blåsten och hämta hem Nova från fritids.
Hon var taggad och glad att komma iväg till skolan i morse så roligt att hon trivs så bra i klassen.
Dessutom superfina pedagoger/lärare vi är så nöjda och det känns så bra att lämna henne varje morgon.
 
Har ni kallt hos er?
Imorse var det nollan på termometern och frost på taken brrrr....
sanna hyvärinen

Åh älskar lager 157. Dem hade mina favorit jeans genom alls tider, men dem har slutat med dem nu. Det var vanliga svarta jeans för 150 kr. Mer i stretch material. Nu är dem borta och det finns bara i riktig jeans. tycker dem är så obekväma :) Så får köpa mina dr denim, exakt likadana nu för 399 kr, så synd :)

Svar: Aldrig provat deras jeans. Har du frågat butikspersonal kanske de kommer in igen? ja men jeans ska vara sköna :)
mammansprinsessor

Heléna

Så fina stickade tröjor! Jag är inne i en grå och benvit period nu med kläder så jag hade gärna köpt båda till mig själv :) Så fina boots flickorna har fått! Vi har också haft kallt och ruggigt här. Hade dessutom bara 17,9 grader inomhus i morse så idag har jag luftat alla element 2 gånger så det hjälpte värmen lite på traven i alla fall så jag fick upp värmen till 19,1. Tycker dock att det är på tok för kallt i alla fall *brrr* Kallt ute också och det närmar sig nollan på nätterna. Så roligt att du tycker om mina gardiner :D Jag har fyndat dem på Rusta - de kostade bara 74 kr paret och jag köpte dem nyligen så de finns säkert kvar. Fanns i flera fina färger. Hoppas du har haft en fin dag härliga Petra <3 God natt :D Kramar <333

Marie

Så snygg shopping

ullie

iskallt här oxå

åhh nää gumman fy ebba går rätt ok med än så länge peppar peppar . men det spänns nog inte så hårt.
natti kramar

sandra.

Så himla fina saker ni har shoppat =) jättefint!
och stackars engla som får ont i tänderna :(

Netti Starby

Usch vad jobbigt för henne med tandställningen och sådär ont ska det inte göra. Vilka fina köp inför hösten :-D Kramis

pillan

Jo tack här är kallt!! Iaf om mornarna.... dagarna är bättre :)

Stackarn med tandställning, ask me I know, hade min tandställning i fyra!!! år!! Var någon typ av försökskanin tror jag... till slut drog min mamma en lögn att jag skulle åka till usa som au pair så dom plockade bort den strax innan studenten :)
Annars hade jag nog haft den än, ha ha ha


Kram P

Svar: Ja min äldsta har ju haft sin snart fyra år men nu ska den bort snart:) Englas tur nu men hon har bara sin några veckor tyvärr gör den så förbannat ont så hon tog ut den i går,ska ändå till tandläkaren i morgon o justera den. jo kallt om mornar e det burr....kram
mammansprinsessor