Liebster Award

 
 Jag har blivit nominerad av fina Helena till liebster Award.
 
 

 Här kommer Helenas frågor och mina svar:)

 

 

1. Vad var det som gjorde att du började att blogga?

Till en början var det ett sätt att visa  hur våra dagar såg ut för både min och sambons familj som bor/bodde långt i från oss. Nu är det inte så mkt familj som läser längre. Men jag har valt att fortsätta för det är så roligt att kunna gå tillbaka och se vad vi gjort.

2. Har du någon särskild bloggare som du tycker har en blogg som är lite utöver det vanliga och i så fall vilken?

Jag har så många fina bloggar som jag läser dagligen så ingen särskild utan det finns väldigt många jag tycker om :)

 

3. Har du några särskilda planer för hösten?

Japp planen är att jag ska leva sundare och äta nyttigare, att må bättre helt enkelt:)planera in roligheter ska jag också göra.

4. Vad är det som gör att du väljer att komma tillbaka och fortsätta att följa en bloggare?

Sättet som personen skriver på och sedan inspirationen som förmedlas.Fina bilder är också ett sätt att fortsätta följa och att bloggen uppdateras ofta.

5. Har du någonsin tittat in till en massa olika personers bloggar och skrivit "nonsens kommentarer" för att få dem att komma in till din egen blogg?

Nej absolut inte min grej.tycker det är så trist o fult när man får en kommenterar som "hej allt bra" :) jag läser alltid vad som står i en blogg och sedan kommenterar jag.

6. Vilken typ av blogginlägg tycker du är roligast att läsa?

Inspiration och en feelgood blogg är alltid härligt.

7. Vad tycker du själv är roligast att skriva om i dina inlägg?

Måste väl vara om oss som familj haha nej jag vet faktiskt inte riktigt.Förr var det mkt barninredning men nu har barnen blivit stora och det kommer fram andra intressen.Jag gillar såklart att skriva om mina fyra barn men det är säkert inte lika kul för de stora barnen:) då måste man ta hänsyn till det.Om vårat husbygge är något som är roligt att skriva om det händer en del där:)

8. Hur ser du på olika typer av listor? Roliga eller utfyllnad i brist på något att skriva om?

NJA ingen listmänniska direkt men kul att läsa andras :) det kanske kommer fler såsmåningom!

9. Har du en ambition att kunna försörja dig på ditt bloggande?

Skulle inte vara fel att tjäna en hacka med tanke på hur mkt tid man lägger ner så varför inte:)

10. Hur ser den perfekta helgen ut?

Den perfekta helgen är väl den då alla är tillsammansfamiljen/vänner och hittar på ngt kul ihop.Just nu är jag sugen på att åka iväg  en helg och få lite miljöombyte.Vi är riktiga hemmaråttor :)

11. Tror du att du fortfarande kommer att blogga om 5 år?

Det hoppas jag att jag ska fortsätta göra för det är så vansinnigt kul.

 
 
 
 Nu kommer jag inte att nominera 11 nya bloggare för jag vet att denna har gått runt ett tag så den som vill får gärna göra denna Award men glömt inte att säga till så jag kan läsa dina svar inne hos dig.
 
 
 
 
 
Eva`s blogg

Men va roligt att läsa :) jag gjorde oxå en i morse fast andra frågor tycker det är kul att läsa listor hi hi ha nu en fin kväll kram

Zyllah

Det där är en väldigt mysig lista måste jag säga. Leva sundare och äta nyttigare är nog det jag hör mest om en sån fråga, jag har själv yttrat det en gång eller två. <3

Julia Johansson

Åh vad kul! Trevlig läsning :)

Marie

Ohh vi besöker gärna din blogg tillbaka, gladeligen =D

Heléna

Tack för att du ville anta nomineringen och det var jätteroligt att få läsa dina svar på mina frågor :D
Hoppas du har haft en riktigt fin och mysig dag <3 Jag sitter här med en kopp varm choklad för jag är lite frusen, men jag ska snart krypa ner i sängen och sova. Kramar <3

Netti Starby

Vilka bra frågor och det var jättekul att få läsa dina svar :-D Kramis

Jessica Högberg

Kul lista!

sandra.

Så roligt att läsa dina svar :) och håller med dig, tycker det är så irriterande när någon skriver typ bara " hej hur mår du" haha :)

<3 kram