Make Up



 
Något som jag är snål med under sommartider är just smink.
Man känner sig lite fräschare med sommarbrännan och det räcker oftast i alla fall för min del med bara mascara.
Nu när hösten har anlänt och vi går mot mörkare tider utan sol så är det kanske dags att uppdatera sminkväskan.
 
Jag tycker att denna sminkning med snygga Gigi Hadid är så naturlig och enkel med fina färger.
För mig är det hög tid att uppdatera sminkväskan.
Dessa färger är bara så underbart vackra
 
 
 
LOOK A LIKE - GIGI HADID
 
Blush | Eyeshadow | Lipstick | Dip Brow
 
Sponsrat inlägg


Marie

Ja på sommaren sminkar man sig mindre, ser ju bara konstigt ut då nästan att vara det då. Det där var snygg sminkning

sandra.

Håller med dig, jag tycker om naturliga sminkningar till vardags, enkelt & snyggt helt enkelt :) det där var en jättefin sminkning <3

Netti Starby

Så himla fint :-D Kramis

Jessica Högberg

Kunde jag sminka mig så där hade kanske oxå jag orkat...

moamedalicia.blogg.se

Fin stilren sminkning :) ❤️

Eva`s blogg

sommartid är det snålt med smink men lite mer nu :) o kul är det oxå fin dag kramen