Onsdag

 
Idag har jag köpt med mig silvershampoo/balsam från lyko.
Var typ hundra år sedan jag använde silvershampoo.På den tiden man blonderade själv tjihoo så man såg ut i barret då.
Alexandra ville ha silvershamppo  till sitt hår och efter ett tag tycker jag alltid att håret blir lite mer åt de gula hållet när jag gjort slingor så bäst att gardera sig.
Får se om det är bra.
 
Har redan krupit ner i sängen och till sällskap har jag mina två yngsta som gärna får sova i mammans säng medan pappan är på konferens.
Nyduschade med varsina flätor ligger de här o ser på lite youtube  men snart  ska vi släcka ner.
 
Tänkte försöka ge mig på att läsa klart Grey den sista boken men det känns som allt upptagas och blir lite tjatigt känns lite som man läser om böckerna igen men det kanske bara är så i början?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Netti Starby

Hoppas att silverschampot ger en bra resultat och ha en fortsatt mysig kväll :-D Kramis

Heléna

Så mysigt att ni sover tillsammans <3 God natt och sov så gott när det blir dags :D Kramar <3

Marie

Hört många säga att det är bra då man blekt håret