skoldisco och hairstyling

Igår satt jag hos frisören i fyra timmar :)
Jag beställde nämligen en tid till Alex efter mig och hon ville ha sitt hår på sitt sätt och det tog sin lilla tid och hon har så grymt mkt hår att det gick åt flera flaskor färg :) blev ingen billig historia men det är vi värda:)
Hon blev så galet fin i håret och tyvärr dog mina batterier så jag inte ta fler bilder på det ny slingade/lockade håret.
 
 
Detta går inte riktigt att se med en mobilkamera men så fantastiskt fin färg.
Jag blev nöjd med mig också klippte av en bit och fräscha upp håret med ljusa slingor som blev perfekt.
Trodde jag skulle se blek ut men jag kom undan :)
 
På kvällen hade de minsta skoldisco på olika tider.
Varsin väska med lite pengar till godis läsk o chips.
Engligt Engla fanns det inget gott godis  så hon gjorde inte av med så mkt pengar.
 
 

Strike a pose
 
såklart :)
 

Nu ska vi ta tag i lördagen ska iväg till synsam och lämna tillbaka de två glasögon jag haft på prov.
Ray ban och marc Jacobs
Så himla svårt att välja då jag inte tycker om att bära glasögon men jag har nog fått tycke för ett av paren även om de är stora o matt svarta.
Jag tänkte hyra dem ett år och sedan är det bara att välja nya.
 
Vad händer hos dig i dag?
 
Carro

åh så fint håret blev! och vilka härliga bilder på din flicka :)
kram

ullie

meeen så fint det blev o med lockar sånt gillar ja så typiskt att bateriet dog =)

lilla plutta söt hon e det är sååå spännande me dsco brukar va vid lovet nån gång här så bara att vänta .
Fin söndag raring kram

MADDISENJ.SE

Så fint hår!!

Amanda Jona [SPONTAN]

Härligt med ett frisörbesök! :)

Eva`s blogg

Men så fina ni är o ditt blev ju ursnyggt! jag skall till frissan på torsdag men jag väljer mörkt hår eller mörkt blont o är nöjd med det ...hoppas du fåren fin söndag kramen

Jessica Högberg

Men så fina! Gissar att disco var kul!

Vano

Vad fina ni är :)

Eva`s blogg

ha ha ja jag ser nu att det inte är du :) sorry