Snusmumriken

 
Men så trött jag var i morse.
Björn ligger och snoozar men när min telefon ringer då minsann flyger han ur sängen och snabbt snor duschen grrr....
Typiskt då kan jag lika gärna ligga kvar tills han är klar och sedan får jag brådis i stället :)
 
Sovit så dåligt flera nätter jag vaknar på nätterna o har svårt att somna om och när jag väl gör det blir jag väckt av Björn som i natt var uppe och sprang på toa femtioelva gånger.
Han byter snus, ärligt vem sover med snus?
Jäkla ovanor han har. Han måste sluta snusa.
Ser ut som bajs på våra örngott.
 
 
Blev en desto härligare frukost.
Jag kör på havregrynsgröt varje morgon med olika frukter o bär och lite kokos.
Jag har slutat helt med bröd,förrutom de jag bakar glutenfritt i bland.
Sockret går helt ok enligt mig.
Vi har frysen full med glass och bullar men inte en bullrackare har jag ätit.
Det är slut med det nu!
 
Måste komma i min bikini i December.
Så snart ska jag ut på min lilla runda.
 
Behöver nya lurar någon annan familjemedlem har lyckats sno åt sig dem.Har ett par med glapp:) så roligt när det inte fungerar.Blir typ vansinnig när man ska lyssna på en podd och sedan måste man stanna för att fippla med sladdar som glappar.
Jag får väl lyssna på fågelkvitter:)
 
Förresten såg ni på Svenska Hollywoodfruar igår? :)
Vilken jäkla vuxenmobbning men jag kunde inte låta blir att skratta åt eländet.
Får väl hoppas på ingen försöker mörda mig med ett glas vatten nu när jag ska ut .
 
Tjoohey
 
 
 
 
 
 
 
 
Eva`s blogg

Ha ha ja du det där med snuset känner jag igen usch säger jag med...aja du är ju super fin i kroppen inte behöver du gå ner ...jag äter oxå gröt men gör den på mitt vis :) kram å fin dag

Netti Starby

Vad mysigt det ser ut och jag ska nog sno din idé med rönnbär och ekollon :-D. Haha jag såg hollywoodfruarna igår och herregud vad de håller på! Kramis

Marie

Ja snus på natten känns väl inte optimalt hehe, när du kör sockerfritt får väl han också anstränga sig, skratt

Oh jag äte rockså alltid havregrynsgröt =D

MADDISENJ.SE

Det där såg himla gott och fräscht ut!

beccalundin.blogg.se

Waow snyggt upplägg, ser riktigt gott ut

Anneli

Det är inte heller bra att snusa så pass mycket.
Kroppen tar styrk då den ska kunna återhämta sig från gifter och allt annat den ska under nattetid!

Svar: Det ska jag verkligen hälsa min sambo:) kramar
mammansprinsessor

Julia

Åh ser gott ut :)

linah

åhh så härligt! <3

Helen

Äter oxå ofta gröt på vardagar, ser mysigt ut. Ska nu åka iväg i December? Kram

Svar: japp vi reser till Mauritius :) kram
mammansprinsessor

Heléna

Så fina bilder och underbart god frukost! Tråkigt att du inte sover bra :( Hopas det bara är tillfälligt <3 Snusa när man sover??? Kan man det ens??? Trodde att snuset skulle åka ner i halsen så man kunde kvävas då... du ser hur dåliga kunskaper jag har om snus! Låter inget vidare heller med hur du beskriver hur hans örngott ser ut :( Hoppas du har haft en riktigt fin dag och får sova bättre i natt! Kramar <3